• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

اپلیکیشن مایکروسافت Outlook امکان پیوستن به جلسات آنلاین را راحت‌تر می‌کند

  • کد خبر : 17653
  • 06 خرداد 1399 - 0:43
اپلیکیشن مایکروسافت Outlook امکان پیوستن به جلسات آنلاین را راحت‌تر می‌کند

در شرایطی که کار کردن از راه دور تبدیل به بخشی از زندگی بسیاری از کارکنان شرکت‌ها شده است، راحت‌ترین راه برای این افراد برقراری تماس‌های آنلاین است. نسخه اندرویدی اپلیکیشن Outlook هم تلاش می‌کند به چنین هدفی دست یاید. شما با نصب جدیدترین نسخه برنامه Outlook روی گوشی‌های اندرویدی خود قادر به دیدن دکمه […]

در شرایطی که کار کردن از راه دور تبدیل به بخشی از زندگی بسیاری از کارکنان شرکت‌ها شده است، راحت‌ترین راه برای این افراد برقراری تماس‌های آنلاین است. نسخه اندرویدی اپلیکیشن Outlook هم تلاش می‌کند به چنین هدفی دست یاید.

شما با نصب جدیدترین نسخه برنامه Outlook روی گوشی‌های اندرویدی خود قادر به دیدن دکمه Join برای پیوستن به جلسات آنلاین در برنامه‌هایی مانند Zoom ،WebEx ،BlueJeans و غیره خواهید بود. آپدیت جدید، به غیر از موارد زیر، تغییرات دیگری اضافه نکرده است.

لیست تغییرات

در نسخه جدید Outlook، امکان پیوستن به جلسات از راه دور بیشتری وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید به راحتی به هر کدام از آن‌ها ملحق شوید. شما با کلیک کردن روی دکمه Join امکان برقراری تماس آنلاین با برنامه‌هایی نظیر Zoom ،WebEx ،BlueJeans و GoToMeeting را خواهید داشت.

مایکروسافت اخیرا قابلیت‌های دیگری مانند حالت مزاحم نشوید (Do Not Disturb Mode)، پیام‌های قابل تعقیب (Actionable Messages)، پشتیبانی داخلی از پیوست‌ها iCS و بهبود نتایج جستجوها را برای نسخه اندرویدی Outlook اضافه کرده است.

اپلیکیشن Outlook روی پلی استور به تازگی از مرز ۱۰۰ میلیون نصب گذشته و امتیاز ۴.۴ از ۵ آن نشان‌دهنده رضایت کاربران از این برنامه است.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  تصاویر جدیدی از طراحی آیفون ۱۲ منتشر شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.