• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت اکنون امکان مدیریت تماس‌ها را فراهم می‌سازد

  • کد خبر : 12006
  • 19 مهر 1398 - 22:44
اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت اکنون امکان مدیریت تماس‌ها را فراهم می‌سازد

مایکروسافت اعلام کرد که آخرین بیلد آزمایشی ۱۸۹۹۹ برای کاربران Insiders، پشتیبانی از تماس را به اپلیکیشن Your Phone در ویندوز ۱۰ اضافه می‌کند. پس از بروزرسانی این برنامه در تابستان که نشان دادن پیغام‌های متنی و اعلان‌ها را شامل می‌شد، این بروزرسانی به شما اجازه می‌دهد در حالی که با کامپیوتر خود مشغول کار […]

مایکروسافت اعلام کرد که آخرین بیلد آزمایشی ۱۸۹۹۹ برای کاربران Insiders، پشتیبانی از تماس را به اپلیکیشن Your Phone در ویندوز ۱۰ اضافه می‌کند. پس از بروزرسانی این برنامه در تابستان که نشان دادن پیغام‌های متنی و اعلان‌ها را شامل می‌شد، این بروزرسانی به شما اجازه می‌دهد در حالی که با کامپیوتر خود مشغول کار هستید، گوشی خود را در جیب بگذارید. اگر شما یک کاربر Insider نیستید، باید برای امتحان این ویژگی صبر کنید. تمام چیزی که شما نیاز دارید یک گوشی اندرویدی (مجهز به اندروید ۷ یا بالاتر) و نصب اپلیکیشن Your Phone از فروشگاه Google Play Store است.

با توجه به وبلاگ مایکروسافت که در آن تمامی جزئیات نسخه نمایشی Insider بیان شده است، ویژگی تماس‌ها به شما امکان می‌دهد که موارد زیر را انجام دهید:

  • پاسخ به تماس‌های تلفنی ورودی از طریق کامپیوتر خود.
  • شروع تماس تلفنی به وسیله رایانه خود از طریق شماره‌گیر داخلی و یا لیست مخاطبین.
  • کاهش تماس‌های تلفنی دریافتی از طریق رایانه با استفاده از متون سفارشی‌شده و یا هدایت مستقیم آن‌ها به صندوق صوتی گوشی خود.
  • دست‌یابی به تاریخچه تماس‌های اخیر بر روی رایانه شخصی خود. کلیک بر روی تماس موردنظر، شماره آن را در نمایشگر شماره‌گیر نشان خواهد داد.
  • انتقال یکپارچه تماس‌ها بین کامپیوتر و گوشی شما.

برای استفاده از این ویژگی، چند مورد فنی را باید به یاد داشته باشید. پیش‌تر اشاره کردیم که این ویژگی نیازمند اندروید ۷ یا بالاتر است، اما شما همچنین به یک ویندوز ۱۰ که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند؛ یعنی بیلد ۱۰H1 یا همان ۱۸۳۶۲٫۳۵۶ را نیاز خواهید داشت.

مطالب خواندنی:  حذف حساب کاربری گوگل یا جیمیل شما (روش دائمی)

مایکروسافت به‌آرامی اما با قاطعیت عملکرد متقابل خود را با گوشی‌های اندرویدی فراهم می‌سازد و با گذشت زمان نیز این قابلیت بهتر خواهد شد. حال که خبر تجهیز گوشی‌های Surface Duo به سیستم‌عامل اندروید عمومی شده است، این اقدام روند چنین تحولاتی را تغییر خواهد داد. مایکروسافت مشغول ارائه ویژگی‌های جالب در گوشی اندرویدی خود است، با این حال بهتر است که همه این قابلیت‌ها را در دیگر تلفن‌های سازگار نیز ارائه دهد.

ردموندی‌ها می‌گویند که این ویژگی برای اولین بار در بیلد Insider 19H2 یا نسخه‌های جدیدتر منتشر خواهد شد. به‌محض عرضه عمومی‌ این قابلیت، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.