• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

اپل بروزرسانی بزرگی برای شزم منتشر کرد

  • کد خبر : 26787
  • 26 آذر 1399 - 9:38
اپل بروزرسانی بزرگی برای شزم منتشر کرد

اپل با بروزرسانی نسخه iOS برنامه شزم (Shazam)، ظاهری جدید و رابط کاربری مدرن‌تر و مطابق با طراحی اپل موزیک را برای این برنامه به ارمغان آورده است. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،با این بروزرسانی، دسترسی به موزیک‌های اخیراً شناسایی‌شده با استفاده از دکمه مرکزی برنامه میسر شده و اپل […]

اپل با بروزرسانی نسخه iOS برنامه شزم (Shazam)، ظاهری جدید و رابط کاربری مدرن‌تر و مطابق با طراحی اپل موزیک را برای این برنامه به ارمغان آورده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،با این بروزرسانی، دسترسی به موزیک‌های اخیراً شناسایی‌شده با استفاده از دکمه مرکزی برنامه میسر شده و اپل توانایی شناسایی موزیک‌ها از طریق مرورگر وب را نیز به آن اضافه کرده است. استفاده از نسخه تحت وب شزم هنوز در حالت بتا قرار دارد و درحال حاضر با سیستم‌عامل MacOS و مرورگرهای گوگل کروم، سافاری و فایرفاکس سازگار است.

رابط‌کاربری جدید شزم، هماهنگی بیشتری با طراحی مدرن iOS دارد که هنگام استفاده از آن حس بهتری به کاربر منتقل می‌کند اما همچنان برخی مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری آن پابرجا هستند. این بروزرسانی همچنین قابلیت همگام‌سازی موسیقی‌های شزم با اپل موزیک و اسپاتیفای را افزایش می‌دهد و مشکلاتی که قبلاً برای اضافه کردن موزیک‌های شزم به لیست اپل موزیک و اسپاتیفای وجود داشت، به‌طور کامل رفع شده‌اند.

در ماه گذشته، اپل اعلام کرد که شزم بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در اندروید و iOS دارد. این شرکت، شزم را به منظور گسترش بخش موسیقی خود، در سال ۲۰۱۷ خریداری کرد.

مطالب خواندنی:  دانشمندان یک انفجار رادیویی با قدمت ۸ بیلیون سال شناسایی کردند
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.