• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

اپل بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ۲۰۲۰ اپل استور را معرفی کرد

  • کد خبر : 26615
  • 14 آذر 1399 - 10:14
اپل بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ۲۰۲۰ اپل استور را معرفی کرد

اپل به‌تازگی برندگان جایزه اپ استور بِست ۲۰۲۰ (App Store Best) را اعلام کرد، این جایزه به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های شاخص برای آیفون، آیپد، اپل واچ، اپل تی‌وی و مک داده می‌شود. این شرکت همچنین فهرست سنتی محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ۲۰۲۰ را نیز منتشر کرده است. بهترین اپلیکیشن‌های ۲۰۲۰ به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل […]

اپل به‌تازگی برندگان جایزه اپ استور بِست ۲۰۲۰ (App Store Best) را اعلام کرد، این جایزه به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های شاخص برای آیفون، آیپد، اپل واچ، اپل تی‌وی و مک داده می‌شود. این شرکت همچنین فهرست سنتی محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ۲۰۲۰ را نیز منتشر کرده است.

بهترین اپلیکیشن‌های ۲۰۲۰

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،ویک‌اوت (Wakeout) به‌عنوان بهترین اپلیکیشن ۲۰۲۰ آیفون انتخاب شده که توسط توسعه‌دهنده مستقل اندرس کنلا (Andres Canella) ساخته شده است. این اپلیکیشن حرکت‌های ورزشی سریع و سبکی را به ارمغان می‌آورد که می‌توان آنها را در خانه، محل کار و یا کلاس‌های درس انجام داد.

سرویس محبوب تماس تصویری زوم نیز بهترین اپلیکیشن ۲۰۲۰ آیپد است، این سرویس به دانش‌آموزان در سراسر جهان این امکان را می‌دهد که در دوران فراگیری کرونا تحصیل خود را از خانه دنبال کنند. افزون بر این، زوم بیشترین دانلود ار اپ استور را در امسال میلادی به خود اختصاص داده است.

برای بخش مک ، فانتستیکال (Fantastical) از شرکت فلکسیبیتس (Flexibits) بهترین اپلیکیشن ۲۰۲۰ لقب گرفته است. این اپلیکیشن جایگزینی برای تقویم مک اواس است که برای کاربران قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند مدیریت ملاقات‌ها و وظایف را به ارمغان می‌آورد و هر چیزی بین پلتفرم‌های مخالف را همگام می‌سازد.

دیزنی پلاس نیز جایزه بهترین اپلیکیشن ۲۰۲۰ اپل تی‌وی را مال خود کرده است. اپلیکیشن اندل (Endel) که برای تمرکز، آرامش و خواب کاربران طراحی شده است به‌عنوان بهترین اپلیکیشن ۲۰۲۰ اپل واچ معرفی گردید.

بهترین بازی‌های ۲۰۲۰

اپل دسته‌بندی دیگری نیز برای جایزه سالیانه خود دارد که مختص بازی‌های موجود در اپ استور است. امسال بازی جهان باز جنشین ایمپکت (Genshin Impact) منتخب بهترین بازی برای آیفون است. برای آیپد نیز بازی لنجندز او رانترا (Legends of Runeterra) از شرکت رایت گیمز (Riot Games) توسط اپل به‌عنوان بهترین بازی انتخاب شده است.

مطالب خواندنی:  ناسا اسم شما را به کره ماه می برد؛ همین الان ثبت نام کنید

با در نظر گرفتن بازی‌هایی که در مک اپ استور موجود هستند، بازی نقش آفرینی دیسکو ایلیزیم (Disco Elysium) منتخب بهترین بازی ۲۰۲۰ مک است. در آخر برای اپل تی‌وی، داندرا ترایلز او فیر (Dandara Trials of Fear) به‌عنوان بهترین بازی سال برگزیده شده است. ای بازی توسط یک استدیو برزیلی ساخته شده و چالش‌های گوناگونی را برای یک دنیای دو بعدی به ارمغان می‌آورد.

اپل همچنین برای پلتفرم بازی‌های اشتراکی خود یعنی اپل ارکید نیز دارای منتخبی به نام اسنیکی ساسکواچ (Sneaky Sasquatch) است. این بازی که سال گذشته منتشر شده است به کاربران این امکان را می‌دهد که زندگی یک پا گنده را تجربه کنند و به انجام کارهایی مانند قدم زدن در غارها، خوردن میوه‌ها از داخل سبدهای گردش، ماهیگیری در دریاچه‌ها و… بپردازند.

برترین اپلیکیشن‌های ۲۰۲۰

اپل افزون بر انتخاب بهترین اپلیکیشن و بازی برای آیفون، آیپد، اپل تی‌وی، اپل واچ و مک به معرفی دیگر اپلیکیشن‌های بزرگ اپل استور می‌پردازد. شاین (Shine)، اکسپلین اوری‌ثینگ وایت‌برد (Explain Everything Whiteboard)، کاریبو (Caribu)، پوکمون گو (Pokémon GO) و شیر دِ میل (ShareTheMeal) بخشی از این اپلیکیشن‌ها هستند.

کاربران همچنین می‌توانند در سربرگ تودی (Today) اپ استور دو فهرست از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های برتر ۲۰۲۰ را مشاهده کنند که شامل زوم، تیک‌توک، امانگ‌آس و کال او دیوتی می‌شود.

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های یادشده برنده نماد آلومینیومی اپ استور می‌شوند که نام برنده روی طرف دیگر آن حک شده است.

تیم کوک در این رابطه می‌گوید:

در سالی متفاوت با دیگر زمان‌ها، توسعه‌دهندگان با استفاده از راه‌های جدیدی برای ارتباط، سرگرمی، سلامت و فعالیت ما را شگفت‌زده کرده‌اند. تبریک به خالقان بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های جایزه اپل استور بست.

نظر شما درباره فهرست منتخبین چیست، آیا با آنها آشنایی دارید ؟

مطالب خواندنی:  مسیر استقامت به سوی مریخ اصلاح شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.