• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 5
0
1

اپل به‌زودی اپلیکیشن Find My را برای دستگاه‌های شخص ثالث باز خواهد کرد

  • کد خبر : 20775
  • 05 تیر 1399 - 17:09
اپل به‌زودی اپلیکیشن Find My را برای دستگاه‌های شخص ثالث باز خواهد کرد

اپلیکیشن Find My اپل روی سیستم‌عامل‌های iOS ،iPadOS و macOS به کاربران اجازه می‌دهد تا دسنتگاه‌های گم‌شده خود را روی یک نقشه ساده پیدا کنند. این قابلیت متکی به بلوتوث، GPS و سایر سیگنال‌ها مانند اتصال اینترنتی است ولی در حال حاضر فقط محدود به محصولات اپل است. اما خبر خوب اینکه تا پایان امسال […]

اپلیکیشن Find My اپل روی سیستم‌عامل‌های iOS ،iPadOS و macOS به کاربران اجازه می‌دهد تا دسنتگاه‌های گم‌شده خود را روی یک نقشه ساده پیدا کنند. این قابلیت متکی به بلوتوث، GPS و سایر سیگنال‌ها مانند اتصال اینترنتی است ولی در حال حاضر فقط محدود به محصولات اپل است.

اما خبر خوب اینکه تا پایان امسال این اپلیکیشن برای محصولات شرکت‌های رقیب هم باز خواهد شد.

سایر سازندگان وسایل جانبی هم می‌توانند از اپلیکیشن Find My app اپل بهره ببرند

اپل علاوه بر معرفی iOS 14 ،PadOS 14 و watchOS 7 در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2020، برنامه Find My Network Accessory را هم معرفی کرد که دقیقا همان کاری را خواهد کرد که از اسمش پیداست.

این برنامه جدید که اواخر امسال عرضه خواهد شد، به دستگاه‌های سایر شرکت‌ها اجازه خواهد داد تا دستگاه‌های خود را با شبکه گسترده Find My همگام‌سازی کنند تا بتوان آن‌ها را در داخل اپلیکیشن پیدا کرد.

این قابلیت حتی برای دستگاه‌هایی که دارای اتصال اینترنتی نیستند قابل استفاده خواهد بود. یکی از محتمل‌ترین کاندیداها برای برنامه مذکور، شرکت Tile است که در کار تولید گجت‌های ردیابی بلوتوثی تگز است. محصولات این شرکت به‌زودی با ایرتگز اپل رقابت خواهند کرد.

کل پروسه پیدا کردن دستگاه همچنان به‌صورت رمزگذاری پایانه به پایانه است

اپل می‌گوید که علاوه بر باز کردن اپلیکیشن Find My برای وسایل جانبی شخص ثالث، همچنان امنیت پروسه پیدا ردن دستگاه‌ها را حفظ خواهد کرد و کل پروسه به‌صورت رمزگذاری پایانه به پایانه (end-to-end) انجام خواهد گرفت. ضمن اینکه پروسه مذکور مصرف باتری و دیتای بسیار کمی خواهد داشت.

مطالب خواندنی:  تیزر معرفی پرچمدار آتی هوآوی مشخص شد

اپل هنوز تاریخ دقیق ارائه این قابلیت را اعلام نکرده، اما احتمالا همزمان با گجت ردیابی ایرتگز آن را معرفی خواهد بود. انتظار می‌رود که گجت ایرتگز در کنار سری آیفون ۱۲ در پاییز امسال معرفی شود.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.