• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

اپل حالا به تنهایی خودروی خود را تولید خواهد کرد

  • کد خبر : 30320
  • 22 شهریور 1400 - 19:43
اپل حالا به تنهایی خودروی خود را تولید خواهد کرد
در سال ۲۰۱۵ شایعاتی مربوط به ورود اپل به بازار خودروهای برقی و خودران در فضای مجازی پخش شد اما پس از گذشت ۶ سال از آن زمان، این شرکت هنوز به‌صورت رسمی از برنامه‌ی ساخت خودروی برقی خود پرده‌برداری نکرده است.

در سال ۲۰۱۵ شایعاتی مربوط به ورود اپل به بازار خودروهای برقی و خودران در فضای مجازی پخش شد اما پس از گذشت ۶ سال از آن زمان، این شرکت هنوز به‌صورت رسمی از برنامه‌ی ساخت خودروی برقی خود پرده‌برداری نکرده است. حالا گزارش‌ جدیدی از خبرگزاری‌های کره جنوبی منتشر شده که برای چندمین بار به تغییر برنامه‌ی اپل برای ساخت این خودرو اشاره دارد.

مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،براساس اخبار قبلی، اپل در ابتدا تصمیم داشت تا به تنهایی و بدون کمک دیگر شرکت‌های خودروسازی، خودروی خود را تولید و به بازار عرضه کند. با این وجود، مشکلات و چالش‌های پیش‌ روی اپل موجب شد تا این غول حوزه‌ی فناوری برای ساخت خودروی برقی خود از شرکت‌هایی مانند هیوندای، نیسان، مگنا و تویوتا درخواست کمک کند اما هیچ‌کدام از این شرکت‌ها حاضر به همکاری در این پروژه‌ نشدند.

براساس گزارش جدید وب‌سایت mk.co.kr، اپل بار دیگر تصمیم گرفته تا تمامی مراحل تولید و عرضه‌ی خودروی برقی خود را به تنهایی کامل کند. این وب‌سایت کره‌ای ادعا کرده که منابع داخلی شرکت اپل این اخبار را در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند. به‌نظر می‌رسد که شکست اپل در مذاکرات با شرکت‌های خودروسازی و عدم تمایل آن‌ها برای حضور در پروژه‌ی خودروی این شرکت موجب شده تا اپل رویکرد خود را تغییر دهد. بعید است که اپل بتواند حداقل تا ۴ سال دیگر خودروی برقی خودران خود را به بازار عرضه کند اما انتظار می‌رود که تا پایان سال ۲۰۳۰ تعداد ۱٫۵ میلیون دستگاه از این خودرو به فروش رسیده باشد.

مطالب خواندنی:  احتمال ساخت اپل کار در کارخانجات آیفون

منبع: Motor1

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30320

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.