• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

ایده ال‌جی برای یک دستگاه منعطف با طراحی بدنه چندمنظوره

  • کد خبر : 18678
  • 16 خرداد 1399 - 19:56
ایده ال‌جی برای یک دستگاه منعطف با طراحی بدنه چندمنظوره

اگرچه گوشی‌های منعطف هنوز در جریان اصلی گوشی‌های هوشمند قرار نگرفته‌اند، اما به نظر می‌رسد این فناوری پتانسیل‌هایی در خود داشته باشد. حال ال‌جی قصد دارد پا را یک قدم فراتر گذاشته و محصولی ارائه دهد که نه تنها خم می‌شود، بلکه قابلیت رول شدن را نیز دارد. با استناد به سایت خبری کره‌ای ایژا […]

اگرچه گوشی‌های منعطف هنوز در جریان اصلی گوشی‌های هوشمند قرار نگرفته‌اند، اما به نظر می‌رسد این فناوری پتانسیل‌هایی در خود داشته باشد. حال ال‌جی قصد دارد پا را یک قدم فراتر گذاشته و محصولی ارائه دهد که نه تنها خم می‌شود، بلکه قابلیت رول شدن را نیز دارد.

با استناد به سایت خبری کره‌ای ایژا تایم (Asia Time)، شرکت ال‌جی حق امتیاز یک طراحی را ثبت نموده است که دارای یک طراحی بدنه با حالت چندگانه است.

در حالت معمول، دستگاه ظاهر یک گوشی هوشمند مرسوم را به نمایش می‌گذارد. می‌توان این دستگاه گوشی‌مانند را با بسط دادن سمت راست آن به یک تبلت تبدیل کرد. سپس اگر احساس کردید به صفحه‌نمایش پهن‌تری نیاز دارد، با گسترش و تا کردن آن، می‌توانید از دستگاه به‌عنوان یک لب‌تاپ استفاده کنید.

از لحاظ نظری، می‌توان به این ایده امید داشت. اگر طراحی بدنه با قطعات ساختاری مناسب پیاده‌سازی شود، شرکت کره‌ای در دستان خود دستگاهی قدرتمند و چندمنظوره خواهد داشت.

به هر حال به پیاده‌سازی موفق این طراحی، چالش‌برانگیز خواهد بود، زیرا شرکت‌های فناوری هنوز کاملا از عهده پیاده‌سازی گوشی‌های منعطف برنیامده‌اند. گذشته از این، ال‌جی حتی در بخش گوشی‌های هوشمند مرسوم نیز عملکرد قابل قبولی ندارد. اگر این شرکت بتواند دستگاه را لحاظ سخت افزاری درست پیدا کند، سازگار کردن نرم‌افزاری که بتواند به‌ خوبی با چنین دستگاهی کار کند، کار آسانی نخواهد بود.

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که گرفتن حق امتیاز یک طراحی، تضمین‎کننده قدم‌های بعدی ال‌جی برای پیاده‌سازی آن طراحی نیست. در حقیقت، این شرکت در چند سال اخیر حق امتیاز طراحی تعداد زیادی گوشی منعطف را ثبت کرده‌ است، با این حال هنوز چیزی از این ثبت امتیازها بیرون نیامده است.

مطالب خواندنی:  بلومبرگ: دو اپل واچ و یک آیپد ایر جدید این ماه عرضه می‌شوند

گزارش‌ها حاکی از آن است که ال‌جی عزم خود را جزم کرده است تا در اواخر امسال یک دستگاه آزمایشی را منتشر کند و به دنباله آن، یک گوشی منحنی در سال ۲۰۲۱. اگر گزارش‌ها درست از آب درآید، انتظار می‌رود ال‌جی گوشی یادشده را در کنگره جهانی موبایل (MWC) پیش رو، به نمایش بگذارد.

در حال حاضر، شرکت کره‌ای  تمرکز خود را روی اکسسوری با صفحه‌نمایش دوتایی گذاشته که جایگزینی برای صفحه‌نمایش‌های منعطف است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.