• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
4

ایسوس راگ‌فون ۳ تائیدیه TENAA را دریافت کرد

  • کد خبر : 20004
  • 29 خرداد 1399 - 21:54
ایسوس راگ‌فون ۳ تائیدیه TENAA را دریافت کرد

گوشی ایسوس راگ‌فون ۳ به‌تازگی تائیدیه TENAA را دریافت کرده است. این گوشی گیمنگ مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود و اندروید ۱۰ را روی خود اجرا خواهد کرد. این هندست همچنین از یک نمایشگر ۶.۵۹ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز بهره خواهد برد و انرژی خود را […]

گوشی ایسوس راگ‌فون ۳ به‌تازگی تائیدیه TENAA را دریافت کرده است. این گوشی گیمنگ مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود و اندروید ۱۰ را روی خود اجرا خواهد کرد. این هندست همچنین از یک نمایشگر ۶.۵۹ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز بهره خواهد برد و انرژی خود را از یک باتری بزرگ ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۳۰ وات خواهد گرفت.

در پشت این گوشی دو دوربین وجود خواهد داشت که عبارتند از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی. دوربین سلفی هم یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

راگ‌فون ۳ در بنچمارک آنتوتو هم ظاهر شده و نتایج فوق‌العاده‌ای را کسب کرده است. امتیاز هندست در این بنچمارک ۶۴۶۳۱۰ شده است. بالاترین امتیاز کسب‌شده در آنتوتو متعلق به اوپو فایند ایکس۲ پرو با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ است که ۶۰۴۱۲۳ شده است. آنتوتو، امتیاز بالای راگ‌فون ۳ را به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی آن نسبت داده است. نمایشگر ۱۴۴ هرتزی گوشی همچنین به بالا بردن امتیاز تجربه کاربری دستگاه کمک کرده است. حداکثر سرعت کلاک هسته‌های چیپست اسنپدراگون این گوشی ۳.۰۹ گیگاهرتز بوده که در حالت عادی ۲.۸۴ گیگاهرتز است. ما انتظار داریم که راگ‌فون ۳ مجهز به سیستم خنک‌کننده مایع نیز باشد.

Asus ROG 3 specs and photos appear in TENAA AnTuTu run reveals overclocked Snapdragon 865 4

راگ‌فون ۲ سال گذشته در ماه جولای معرفی شد، بنابراین احتمال معرفی راگ‌فون ۳ نیز در این ماه بسیار بالاست.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.