• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
2

ایسوس ZenBook Duo با صفحه‌نمایش دوگانه ۱,۴۴۹ دلار خواهد بود

  • کد خبر : 15436
  • 09 اردیبهشت 1399 - 19:03
ایسوس ZenBook Duo با صفحه‌نمایش دوگانه ۱,۴۴۹ دلار خواهد بود

ایسوس به طور رسمی ZenBook Duo خود که لپ‌تاپی با دو صفحه نمایش است را به بازار عرضه کرد. این دستگاه با قیمت ۱۴۹۹ دلار برای خرده‌فروشی‌ خواهد بود. این محصول در لیست فروش آمازون نیز ذکر شده است اما در حال حاضر موجودی ندارد. ایسوس می‌گوید شما به‌زودی توانایی خریداری آن از این طریق […]

ایسوس به طور رسمی ZenBook Duo خود که لپ‌تاپی با دو صفحه نمایش است را به بازار عرضه کرد. این دستگاه با قیمت ۱۴۹۹ دلار برای خرده‌فروشی‌ خواهد بود. این محصول در لیست فروش آمازون نیز ذکر شده است اما در حال حاضر موجودی ندارد. ایسوس می‌گوید شما به‌زودی توانایی خریداری آن از این طریق را کسب خواهید کرد.

ZenBook Duo در اصل نسخه کوچک و برجسته‌ای از مدل پرو ۱۵٫۶ اینچی خود با وزن ۶٫۴ پوند است که از سال گذشته با قیمت ۲,۴۹۹ دلار فروخته می‌شود. با این حال، این نسخه Duo دارای صفحه‌نمایش لمسی ۱۴ اینچی با رزولوشن FHD به عنوان نمایشگر اصلی و همچنین یک پنل ۱۲٫۶ اینچی کوچکتر است که در قسمت بالای صفحه‌کلید قرار دارد.

شما احتمالاً می‌توانید موارد استفاده در نظر گرفته شده برای این لپ‌تاپ را تصور کنید. شما می‌توانید در هنگام تماشای فیلم از طرف دیگر به دوستانتان در صفحه‌نمایش دیگر پیام دهید یا در هنگام کار در صفحه‌نمایش بالایی، Slack را روی نمایشگر پایینی باز نگه دارید. این دستگاه چند‌کاره‌ی خوب در حال حاضر از Zoom و تیم مایکروسافت درخواست دارد. ایسوس می‌گوید که در حال همکاری نزدیک با توسعه‌دهندگان برای بهینه‌سازی برنامه‌ها برای تنظیم صفحه‌نمایش دوگانه است. Verge ویرایشگر خبر Chaim Gartenberg با استفاده از نرم‌افزار روی ZenBook Duo  پرو به نقص‌های بی‌شماری رسید، بنابراین امیدواریم ایسوس بعضی از این موارد را در این نسخه رفع کرده باشد.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/6.jpg

از منظر ویژگی‌های داخلی نیز این دستگاه توان خود را از نسل دهم پردازنده‌ی Core i7 105-10U و کارت گرافیک GeForce MX250 دریافت می‌کند و همچنین از ۱ ترابایت حافظه SSD و ۱۶ گیگابایت رم (DDR4) به همراه باتری ۷۰ وات‌ساعتی برخوردار است. وزن آن ۳٫۳ پوند است و علاوه بر نمایشگر دوتایی، قلم ایسوس را نیز به همراه دارد.

مطالب خواندنی:  جنرال موتورز اولین کامیون پیکاپ برقی خود را می‌سازد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.