• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
2

اینستاگرام ابزار جدیدی را جهت جلوگیری از حملات فیشینگ معرفی کرده است

  • کد خبر : 11829
  • 17 مهر 1398 - 22:03
اینستاگرام ابزار جدیدی را جهت جلوگیری از حملات فیشینگ معرفی کرده است

اینستاگرام یک ویژگی جدید را به اپلیکیشن خود اضافه کرده‌ است تا در صورت دریافت یک ایمیل از جانب شرکت فیسبوک که قصد عملیات فیشینگ را دارد، به کاربران کمک نماید. اکنون اگر شما یک ایمیل را دریافت کنید که ادعا کند از جانب اینستاگرام به شما ارسال شده است، می‌توانید با رفتن به قسمت […]

اینستاگرام یک ویژگی جدید را به اپلیکیشن خود اضافه کرده‌ است تا در صورت دریافت یک ایمیل از جانب شرکت فیسبوک که قصد عملیات فیشینگ را دارد، به کاربران کمک نماید. اکنون اگر شما یک ایمیل را دریافت کنید که ادعا کند از جانب اینستاگرام به شما ارسال شده است، می‌توانید با رفتن به قسمت Emails from Instagram در تنظیمات امنیتی این برنامه، واقعی بودن آن را بررسی کنید. این قابلیت منبع تمامی ایمیل‌هایی را که در طی ۱۴ روز گذشته به شما ارسال شده‌اند، نشان خواهد داد. این بروزرسانی اکنون منتشر شده و ممکن است که نمایش آن در تنظیمات شما، کمی زمان‌بر باشد.

این منوی جدید، ایمیل‌های شما را به دو دسته تقسیم می‌کند: ایمیل‌های امنیتی و سایرین. اگر شما یک ایمیل را در آنجا مشاهده کنید، آنگاه می‌توانید مطمئن باشید که قانونی است و با اطمینان بر روی پیوندهای آن کلیک نمایید. اگر این‌طور نیست، پس ایمیل موردنظر می‌تواند یک حقه فیشینگ باشد؛ اقدامی که به‌موجب آن یک نفر هویت سرویسی را جعل کرده و سپس از این طریق شما را فریب می‌دهد، تا نام کاربری و رمز عبورتان را به دست آورد. در این حالت، شما باید آن ایمیل را حذف کنید. اگر بدترین اتفاق بیفتد و حساب شما هک شود، آنگاه اینستاگرام شما را به دستورالعمل‌های فهرست‌شده در صفحه راهنمای خود هدایت می‌نماید.

این بروزرسانی، یک افزونه خوشایند برای اپلیکیشن اینستاگرام است، به‌خصوص هنگامی که حقه‌های فیشینگ در حال پیچیده‌تر شدن هستند. برخی از این حقه‌ها حتی می‌توانند به حساب‌های مجهز به تأیید اعتبار دو عاملی نیز رخنه کنند، بدین‌شیوه که از یک سایت جعلی استفاده کرده و از شما درخواست کد شش رقمی می‌نمایند، و سپس فوراً آن را در سایت اصلی وارد می‌کنند. هنوز ایده خوبی است که تأیید اعتبار دو عاملی را در صورت امکان فعال نمایید، فقط بدانید که همچنان باید مراقب حساب آنلاین خود باشید.

مطالب خواندنی:  تغییرات جدید در ایستاگرام؛ رقابت نزدیک‌تر با تیک‌تاک

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=11829

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.