• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

اینستاگرام: اقرار می‌کنیم که در مدیریت پست‌ها ضعف داریم

  • کد خبر : 5478
  • 18 بهمن 1397 - 17:51
اینستاگرام: اقرار می‌کنیم که در مدیریت پست‌ها ضعف داریم

دم موسری (Adam Mosseri)، رئیس شرکت Instagram، در طی مصاحبه‌ای اقرار بر این کرد که این شبکه‌ی مجازی نتوانسته است تا به حال به طور تاثیر گذاری بر روی کاربران موثر واقع شود تا آن‌ها را از اعمال آسیب بر روی خودشان باز دارد….

d8a7db8cd986d8b3d8aad8a7daafd8b1d8a7d985 d8a7d982d8b1d8a7d8b1 d985db8ce2808cdaa9d986db8cd985 daa9d987 d8afd8b1 d985d8afdb8cd8b1db8c 5c5b43204d7aa

آدم موسری (Adam Mosseri)، رئیس شرکت Instagram، در طی مصاحبه‌ای اقرار بر این کرد که این شبکه‌ی مجازی نتوانسته است تا به حال به طور تاثیر گذاری بر روی کاربران موثر واقع شود تا آن‌ها را از اعمال آسیب بر روی خودشان باز دارد. او می‌گوید که شرکت اینستاگرام به دنبال چاره‌ای برای حل این معضل است. در ادامه‌ی این خبر با ما همراه باشید.

موسری در مجله‌ی The Telegraph می‌نویسد که مرگ موللی راسل ۱۴ ساله در سال ۲۰۱۷ بسیار بر روی او تاثیر گذاشته است و این شرکت را مجاب کرده است تا در جهت مقابله با آسیب افراد به خودشان، اقدامی جدی و عملی را انجام دهند. آن‌ها تا اینجای کار، درمان این معضل را غربالگری محتوی این شبکه‌ی اجتماعی می‌دانند. راسل در اثر خودکشی جان خود را از دست داد و خانواده‌اش می‌گوید که وی چندین حساب  مرتبط با خودسوزی و خودکشی را در شبکه‌ی اجتماعی Instagram دنبال می‌کرده است که در نهایت امر، باعث تاثیر مخرب بر او و خودسوزی راسل می‌شود. پس از شنیدن داستان راسل، و پس از اینکه وزیر بهداشت بریتانیا، مت هانکاک (Matt Hancock) هشدار این خطر را داد که  غول‌های فن آوری در مورد مسائل آسیب افراد به سلامتی خودشان تا به حال بی‌ملاحظه رفتار کرده و اقدامات مناسب را انجام نداده‌اند، آقای موسری و تیم تحت مدیریتش یک «بررسی جامع» را در مورد نحوه‌ی عملکرد این پلتفرم در مقابله با اسیب شخصی، شروع کرده است.

او می‌گوید که این پلتفرم در حال حاضر ممنوعیت‌هایی را برای پست‌هایی که در مورد تبلیغ آسیب رسانی شخصی و یا خودکشی می‌شود، در نظر گرفته است اما اعتقاد دارد که این اقدامات کافی نبوده و آن‌ها تلاش می‌کنند تا از این پس به طور مستقل همه این صفحات و پست‌ها را شناسایی  کرده و سازندگان آن‌ها را به پلیس معرفی کنند. او در این مورد می‌نویسد:

مشکل اصلی در این حوزه آن است که ما هم اکنون نمی‌توانیم قبل از اینکه افراد این پست‌ها را مشاهده کنند آن‌ها را مسدود کنیم.

در حال حاضر، این پلتفرم عمدتا به کاربران خود متکی است تا پست‌های مخرب را به روش‌های مختلف به ناظران شرکت گزارش دهند، اما این شرکت قصد دارد تا در تکنولوژی سرمایه گذاری کند که به این شرکت کمک می‌کند تا بتوانند قبل از اینکه تصاویر به دنبال کنندگان آن کاربر برسد، به خوبی آن‌ها را بررسی کنند. این تکنولوژی همچنین موجب می‌شود تا کاربران به راحتی نتوانند به صفحاتی‌ از این قبیل دسترسی داشته باشند.

مطالب خواندنی:  اینستاگرام اکنون از تصاویر پرو راو اپل هم پشتیبانی می‌کند

به گفته موسیری،  این شرکت به مهندسان و ناظران محتوایی پست‌های اینستاگرام، روش‌هایی را آموزش داده است تا بتوانند این گونه پست‌ها را پیدا کنند و همچنین این قدرت را به آن‌ها داده است تا محدودیت‌ها را به نحوی تعیین کنند تا از گسترش عکس‌ها، هشتگ‌ها و حساب‌های کاربری و پیشنهادات احتمالی مرتبط با این موضوع جلوگیری کنند. موسیری این قضیه را به روشنی بیان می‌کند که اینستاگرام همچنان اجازه می دهد پست‌هایی در مورد مبارزات بهداشت روانی و خودکشی در این شبکه‌ی اجتماعی حضور داشته باشند اما  در صورتی که این موضوع جنبه‌ی تبلیغاتی پیدا کند و کاربران خودکشی را امری مثبت جلوه دهند، محدودیت‌ها خود را نشان داده و از گسترش این دسته از پست‌ها جلوگیری خواهند کرد و همچنین از این پس دیگر این شبکه‌ی اجتماعی چنین مفاهیمی را در بخش جستجویی و هشتگ‌ها به کاربران پیشنهاد نخواهد داد.

علاوه بر این، Instagram از این پس بر روی تمامی پست‌هایی که شامل برید و جراحت باشد صفحه‌ی «محتوای حساسیت برانگیز» و یا همان sensitive content را قرار خواهد داد. همانطور که می‌دانید این صفحات از نمایش تصاویر تا زمانی که کاربران بر روی آن‌ها ضربه نزنند جلوگیری خواهد کرد و مانع آن می‌شود تا کاربران به طور ناخواسته شاهد تصاویری باشند که با مشاهده‌ی آن تاثیر منفی بر روی آن‌ها بگذارد. موسیری همچنین می‌نویسد:

ما عمیقا می‌خواهیم این حق را بدست آوریم و همه تلاش‌هایمان را به کار خواهیم بست تا در نهایت این هدف به انجام برسد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=5478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.