• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

اینستاگرام اکنون از تصاویر پرو راو اپل هم پشتیبانی می‌کند

  • کد خبر : 26890
  • 01 دی 1399 - 9:22
اینستاگرام اکنون از تصاویر پرو راو اپل هم پشتیبانی می‌کند

شرکت فیس‌بوک به تازگی پشتیبانی از تصاویر پرو راو (ProRaw) که با سری گوشی‌های آیفون ۱۲ قابل تهیه هستند را به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه کرده است. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،تیم جانسن یکی از توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن افزون بر اشتراگ‌گذاری این خبر در توییتر، اشاره کرد که اینگونه تصاویر به دلیل […]

شرکت فیس‌بوک به تازگی پشتیبانی از تصاویر پرو راو (ProRaw) که با سری گوشی‌های آیفون ۱۲ قابل تهیه هستند را به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه کرده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،تیم جانسن یکی از توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن افزون بر اشتراگ‌گذاری این خبر در توییتر، اشاره کرد که اینگونه تصاویر به دلیل ماهیت DNG خود، درون اینستاگرام قابل ویرایش نیستند. فعلاً جزئیات بیشتری از این ویژگی منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد که اینستاگرام این تصاویر را به JPG تبدیل می‌کند که فرمت استاندارد این شبکه اجتماعی است.

بنابراین باید گفت که پشتیبانی از پرو راو هنوز محدود است اما کسانی که این تصاویر را ثبت می‌کنند و خارج از این اپلیکیشن به ویرایش آن می‌پردازند، می‌توانند تصویر نهایی را مستقیماً و بدون نیاز به فایل JPG جداگانه، در این شبکه اجتماعی به نمایش بگذارند.

این تصاویر پس از ثبت، حجم زیادی را اشغال می‌کنند و نزدیک به ۲۵ مگابایت از حافظه گوشی‌هوشمند شما را به خود اختصاص خواهند داد؛ در نتیجه این امری عادی است که اینستاگرام آن‌ها را تا حد امکان فشرده کند و البته این کار را هم انجام می‌دهد.

تصاویر پرو راو یکی از ویژگی‌هایی به شمار می‌آید که به وسیله بروزرسان iOS 14.3 به گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس افزوده شد. این فرمت خاص علاوه بر اینکه از ویژگی‌های محاسباتی آیفون ۱۲ بهره می‌برد، بلکه به کاربر کنترل بیشتری را هم تقدیم می‌کند و او به وسیله فناوری‌های به کار رفته در این نوع تصویر‌برداری قادر خواهد بود تا تعادل رنگ سفید، کاهش نویز، وضوح و موارد غیر از این را هم کنترل کند.

مطالب خواندنی:  نحوه‌ی ارسال پست در اینستاگرام از طریق کامپیوتر
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.