• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

اینستاگرام به‌زودی از توییتر به عنوان منبع خبر پیشی می‌گیرد

  • کد خبر : 20170
  • 30 خرداد 1399 - 22:17
اینستاگرام به‌زودی از توییتر به عنوان منبع خبر پیشی می‌گیرد

طبق گزارش اخبار دیجیتال موسسه رویترز ۲۰۲۰، برنامه اینستاگرام احتمالاً ظرف یک سال دیگر از توییتر به عنوان منبع خبری پیشی خواهد گرفت. این گزارش می‌گوید، استفاده از برنامه متعلق به فیسبوک برای اخبار از سال ۲۰۱۸ در گروه‌های سنی دو برابر شده است. اپلیکیشن اینستاگرام که در سال‌های اخیر گسترش یافته است و شامل […]

طبق گزارش اخبار دیجیتال موسسه رویترز ۲۰۲۰، برنامه اینستاگرام احتمالاً ظرف یک سال دیگر از توییتر به عنوان منبع خبری پیشی خواهد گرفت. این گزارش می‌گوید، استفاده از برنامه متعلق به فیسبوک برای اخبار از سال ۲۰۱۸ در گروه‌های سنی دو برابر شده است.

اپلیکیشن اینستاگرام که در سال‌های اخیر گسترش یافته است و شامل امکاناتی همچون Stories و IGTV است، اکنون بیش از یک سوم کسانی که در نظرسنجی‌های هفتگی شرکت کرده‌اند از اینستاگرام استفاده می‌کنند که دو سوم افراد زیر ۲۵ سال هستند. از آنجایی که افراد وقت بیشتری را در اپلیکیشن اینستاگرام می‌گذرانند، اخبار نقش بسیار بزرگتری در این برنامه ایفا می‌کنند. براساس این گزارش، یازده درصد از افراد نیز در گروه‌های سنی از اینستاگرام به عنوان منبع اخبار استفاده می‌کنند، این در حالی است که در حال حاضر ۱۲ درصد از توییتر برای این منظور استفاده می‌کنند.

در این نظرسنجی آمده است که بیش از دو سوم مردم از تلفن‌های خود برای دریافت اخبار در هفته استفاده می‌کنند، و افرادی که از تلفن‌های خود به عنوان وسیله اصلی برای دریافت اخبار استفاده می‌کنند، بیشتر احتمال دارد از طریق شبکه‌های اجتماعی به آن اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

در ایالات متحده، ۲۶ درصد از افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله از برنامه اینستاگرام به عنوان منبع خبری در مورد ویروس کرونا در فروردین‌ماه (آوریل) استفاده کردند. در مقایسه، ۱۴ درصد از برنامه اسنپ چت و ۱۱ درصد از برنامه تیک تاک استفاده کرده‌اند.

با این وجود، فقط ۲۶ درصد از مردم گفتند که وقتی خبر و اطلاعات مربوط به ویروس کرونا در میان باشد، به رسانه‌های اجتماعی مانند اپلیکیشن‌های فیسبوک و توییتر اعتماد دارند.

مطالب خواندنی:  تغییر سیاست توییتر جهت مبارزه با ویدیوهای Deepfake

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.