• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
2

اینستاگرام قابلیت جدیدی برای برنامه‌ریزی زمان لایوها معرفی می‌کند

  • کد خبر : 30553
  • 23 مهر 1400 - 16:54
اینستاگرام قابلیت جدیدی برای برنامه‌ریزی زمان لایوها معرفی می‌کند
یک راه ساده برای کسانی که به دنبال جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام هستند این است که برنامه زمانی لایوهای خود را از قبل به فالوررهای خود اطلاع بدهند.

یک راه ساده برای کسانی که به دنبال جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام هستند این است که برنامه زمانی لایوهای خود را از قبل به فالوررهای خود اطلاع بدهند. این کار باعث خواهد شد تا آن‌ها تایم خودشان را برای تماشای لایوهای شما تنظیم کنند و با فراغ بال به تماشای ویدیوهای شما بنشینند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از اتکفارس،متاسفانه اینستاگرام برخلاف توییتر و فیس بوک که امکان برنامه‌ریزی زمان دقیق لایوها را دارند چنین قابلیتی ندارد؛ اما حالا اینستاگرام اعلام کرده است که کاربران به‌زودی قادر به برنامه‌ریزی زمان شروع لایوهای خود برای ۹۰ روز آینده خواهند بود و این قابلیت هم برای کاربران عادی و هم برای شرکت‌ها قابل‌دسترس‌ خواهد بود.

اینستاگرام همچنین گفته است که برنامه‌هایی برای عرضه یک قابلیت جدید به نام “Practice Mode” دارد  که به کاربران اجازه خواهد داد تا قبل از شروع لایوهای خود، با مهمانان‌شان ارتباط برقرار کنند و بتوانند مواردی مانند صدا، نور و جزئیات دیگر را برای اجرای بهتر لایو چک کنند.

انتظار می‌رود که این قابلیت‌ها فرصت‌های خوبی به‌ویژه برای خالقان محتوا ایجاد کنند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که اینستاگرام چه برنامه‌های دیگری برای پلتفرم خود در سر دارد.

منبع: Ubergizmo

مطالب خواندنی:  رشد چشمگیر درآمدهای گوگل در بخش تبلیغات در سه ماهه سوم ۲۰۲۱
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.