• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی تب S7 پلاس تائیدیه لازم را دریافت کرد

  • کد خبر : 20476
  • 02 تیر 1399 - 18:31
باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی تب S7 پلاس تائیدیه لازم را دریافت کرد

تبلت‌های پرچمدار بعدی سامسونگ در راه است و احتمالا در رویداد ۱۵ مرداد (۵ آگوست) در کنار گلکسی نوت ۲۰، گلکسی فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ ۵G معرفی خواهند شد. براساس شابعات قبلی، گلکسی تب S7 دارای یک مدل پلاس هم خواهد بود. این مدل حلا تائیدیه‌های TUV Rheinland و Safety Korea را دریافت […]

تبلت‌های پرچمدار بعدی سامسونگ در راه است و احتمالا در رویداد ۱۵ مرداد (۵ آگوست) در کنار گلکسی نوت ۲۰، گلکسی فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ ۵G معرفی خواهند شد. براساس شابعات قبلی، گلکسی تب S7 دارای یک مدل پلاس هم خواهد بود. این مدل حلا تائیدیه‌های TUV Rheinland و Safety Korea را دریافت کرده که هر دوی آن‌ها ظرفیت ۹۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی را برای باتری آن تائید کرده‌اند. این اطلاعات با شایعات قبلی همخوانی دارند.

در کنار این اطلاعات، تصاویر و رندرهای سری گلکسی تب S7 هم منتشر شده است. طراحی این دو مدل بسیار شبیه به سری تب S6 است که شامل سیستم دوربین دوگانه در پشت و یک شیار کوچک برای قرار دادن قلم S Pen می‌شوند.

انتظار می‌رود که تفاوت اصلی تب S7 و S7 پلاس مربوط به سایز نمایشگر آن‌ها باشد. تب S7 دارای نمایشگر ۱۱ اینچی OLED خواهد بود که کمی بزرگتر از اندازه تب S6 است، در حالیکه تب S7 پلاس مجهز به یک پنل ۱۲.۳ یا ۱۲.۴ اینچی خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود که هر دو نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کنند. ضمنا هر دو مدل تب S7 از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ بهره خواهند برد، اما تفاوت‌هایی بین حافظه آن‌ها وجود خواهد داشت. همچنین گلکسی تب S7 دارای یک باتری کوچکتر ۷۷۶۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود که البته بزرگتر از باتری تب S6 است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.