• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

با افزایش سهام مایکروسافت دستمزد ساتیا نادلا ۶۶ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 12769
  • 27 مهر 1398 - 20:47
با افزایش سهام مایکروسافت دستمزد ساتیا نادلا ۶۶ درصد افزایش یافت

قیمت سهام مایکروسافت پس از افزایش سود سهام و برنامه بازخرید ۴۰ میلیارد دلار از سهام خود، به رکورد بالایی دست یافت. این عمل مقدار سهام موجود در بازار را محدود می‌کند که به نوبه خود سود هر سهم را افزایش می‌دهد. اکنون با رسیدن ارزش شرکت به بیش از ۱ تریلیون دلار، این سال […]

قیمت سهام مایکروسافت پس از افزایش سود سهام و برنامه بازخرید ۴۰ میلیارد دلار از سهام خود، به رکورد بالایی دست یافت. این عمل مقدار سهام موجود در بازار را محدود می‌کند که به نوبه خود سود هر سهم را افزایش می‌دهد. اکنون با رسیدن ارزش شرکت به بیش از ۱ تریلیون دلار، این سال مالی برای مایکروسافت مثمر ثمر بوده است.

از آنجا که حقوق پایه نادلا تنها  ۲٫۳ میلیون دلار از ۴۲٫۹ میلیون دلار است سود سهام درصد زیادی از کل دستمزد وی را تشکیل می‌دهد.

در نتیجه در آخرین سال مالی شرکت که به تاریخ ۳۰ ژوئن پایان می‌یابد، ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت با افزایش ۶۶ درصدی دستمزد به ۴۲٫۹ میلیون دلار دست خواهد یافت. در سال گذشته کل دستمزد وی به ۲۵٫۸ میلیون دلار رسید که این رقم ۱۷٫۱ میلیون دلار افزایش یافته است.

ساتیا نادلا به هدایت مایکروسافت از طریق فناوری‌های پیچیده و کاهش همکاری با سیاست مداران، حفظ تمرکز بر بهره وری و شرکت به جای تمرکز خالص بر مصرف کنندگان و پشتیبانی از پروژه‌هایی که چهره شرکت را یهتر می‌کند، مشهور است که از معروف‌ترین پروژه های او می توان به کنترل کننده Xbox Adaptive Controller و مسکن ارزان قیمت در سیاتل اشاره کرد.

در عین حال ، به نظر می‌رسد نادلا تصمیم گرفته است تا سرمایه گذاری بیشتری در برند سخت افزار سرفیس انجام دهد، یک تصمیم غیرمعمول برای یک شرکت ارائه دهنده خدمات فضای ابری و نرم افزاری و او همچنین تصمیم گرفته است که دوباره وارد بازار گوشی‌های هوشمند شود. همچنان باید منتظر ماند و دید که آیا ساتیا می‌تواند اعتماد بازار سهام را در طول سال آینده حفظ کند و تقاضای بازده روزافزون را برآورده کند یا خیر.

مطالب خواندنی:  به‌روزرسانی رفع مشکل سیاه شدن صفحه در ویندوز ۷ منتشر شد

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.