• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
2

با جدیدترین محصول مایکروسافت آشنا شوید؛ ویندوز ۳۶۵

  • کد خبر : 29294
  • 24 تیر 1400 - 20:25
با جدیدترین محصول مایکروسافت آشنا شوید؛ ویندوز ۳۶۵
مایکروسافت ویندوز ۳۶۵ را در جریان کنفرانس اینسپایر (Inspire) خود معرفی کرد. این نسخه‌ی ویندوز که در جریان کنفرانس با نام Cloud PC معرفی گردید،

مایکروسافت ویندوز ۳۶۵ را در جریان کنفرانس اینسپایر (Inspire) خود معرفی کرد. این نسخه‌ی ویندوز که در جریان کنفرانس با نام Cloud PC معرفی گردید، اولین ویندوز اشتراکی دنیا محسوب می‌شود. کاربران با مشترک شدن در این ویندوز خواهند توانست وارد یک ماشین مجازی شده و با استفاده از اتصال اینترنتی، ویندوز ۱۱ را روی هر دستگاهی اجرا کنند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،این کار همچنین باعث خواهد شد تا شرکت‌های بزرگتر به‌راحتی بتوانند بالاترین سطح امنیتی را برای کارکنان خود در هنگام کار با سیستم‌های سازمانی فراهم کنند. این راهکار، امکان مدیریت از راه دور را راحت‌تر خواهد کرد و دیگر نیازی به مدیریت دستی و پیکره‌بندی حضوری سخت‌افزارها نخواهد بود.

https://dl.greenbeautymag.com/2021/07/Microsofts-new-Windows-365-subscription-lets-you-stream-Windows-11-from-anywhere.jpg

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا شرکت‌ها زیادی به استفاده از روش‌های دیجیتالی برای مدیریت کارهای خود روی بیاورند و به همین‌خاطر، راهکارهای مبتنی بر فضای ابری، از جمله یک ویندوز ابری، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

البته باید اشاره کنیم که ویندوز ۳۶۵ در هنگام عرضه در تاریخ ۲ آگوست، فقط برای مشتریان سازمانی مایکروسافت و در دو نسخه ویندوز ۳۶۵ بیزنس و ویندوز ۳۶۵ اینترپرایز قابل‌دسترس خواهد بود. هزینه اشتراک آن نیز بسته به حجم فضای موجود برای نصب، به‌صورت ماهانه یا به ازای هر کاربر خواهد بود.

منبع: GSMArena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.