• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

با هدفون سرفیس (Surface Headphone) آشنا شوید

  • کد خبر : 4001
  • 03 آذر 1397 - 17:50
با هدفون سرفیس (Surface Headphone) آشنا شوید

مایکروسافت علاوه بر معرفی به روزرسانی های سرفیس پرو ۶، سرفیس لپتاپ ۲ و سرفیس استودیو ۲ یک سخت افزار جدید رونمایی کرده که هدفون سرفیس (Surface Headphone) نام دارد و نه چندان ارزان اما همراه با ویژگی های جالب است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم. ابتدا اجازه بدهید […]

microsoft surface headphones 29

مایکروسافت علاوه بر معرفی به روزرسانی های سرفیس پرو ۶، سرفیس لپتاپ ۲ و سرفیس استودیو ۲ یک سخت افزار جدید رونمایی کرده که هدفون سرفیس (Surface Headphone) نام دارد و نه چندان ارزان اما همراه با ویژگی های جالب است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ابتدا اجازه بدهید با قسمت کمی ترسناک هدفون سرفیس آغاز کنیم. قیمت ۳۵۰ دلاری هدفون سرفیس همان بخشی است که فاصله ما را تا تجریه جذاب این هدفون زیاد می کند. بسیار خوب، به باقی مشخصات می پردازیم!

هدفون سرفیس از نوع روی گوشی (Over-ear) است و صدای با کیفیتی را ارایه می کند که همزمان می توان نویز محیط را هم کم کند یا از بین ببرد. بله، درست خواندید! میزان حذف نویز محیط در سرفیس هدفون تا ۱۳ درجه قابل کنترل است و به شما اجازه می دهد که مشخص کنید تا چه حجمی از صدای بیرون را بشنوید. با چرخنده روی گوش سمت راست می توانید صدا را کم و زیاد کرده و با چرخنده روی گوش چپ می توانید نویز محیط را کنترل کنید، مانند تصویر متحرک زیر:

adjust

هدفون سرفیس مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ ارایه می شود پس انتظار داریم که هوشمند باشد و دستیار هوشمند صوتی این شرکت یعنی کرتانا نیز با آن هماهنگ باشد. شما می توانید با گفتن “Hey Cortana” دستورات صوتی را انجام دهید. ویژگی جالب سرفیس هدفون این است که وقتی آن را از روی گوش خود برمی دارید، موزیک متوقف می شود.

همانند هندزفری سونی ۱۰۰۰X M3، مایکروسافت هم روی گوشی ها صفحه کنترلی لمسی قرار داده و می توانید تماس و موزیک را با آن کنترل کنید.

مطالب خواندنی:  چگونه از همسرم انتقاد کنم؟

سرفیس هدفون با پورت Type C در مدت کمتر از ۲ ساعت شارژ می شود و می تواند تا ۱۵ ساعت پخش موسیقی با فعال بودن ویژگی حذف نویز و کرتانا داشته باشد که قابل توجه است. همچنین با جک ۳٫۵ میلی متری تا ۵۰ ساعت پخش موسیقی ممکن خواهد بود. مشخصات کامل هدفون سرفیس را در جدول زیر می توانید ببینید:

surface headphones Spec

منبع:toranji.ir

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=4001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.