• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

برقراری تماس بوسیله ساعت‌های هوشمند Gen 5 پس از جفت‌سازی با آیفون

  • کد خبر : 13066
  • 30 مهر 1398 - 22:14
برقراری تماس بوسیله ساعت‌های هوشمند Gen 5 پس از جفت‌سازی با آیفون

ساعت‌های هوشمند Gen 5 از Fossil که در ماه آگوست معرفی شدند، اولین نوع از گجت‌های پوشیدنی هستند که توسط Wear OS طراحی شده و می‌توان با جفت‌سازی این ساعت‌ها با آیفون‌ها، تماس برقرار کرد. این قابلیت تنها برای اندروید در دسترس بود و محدودیت‌هایی برای کاربران سیستم‌عامل iOS اپل وضع شده بود که حالا […]

ساعت‌های هوشمند Gen 5 از Fossil که در ماه آگوست معرفی شدند، اولین نوع از گجت‌های پوشیدنی هستند که توسط Wear OS طراحی شده و می‌توان با جفت‌سازی این ساعت‌ها با آیفون‌ها، تماس برقرار کرد.

این قابلیت تنها برای اندروید در دسترس بود و محدودیت‌هایی برای کاربران سیستم‌عامل iOS اپل وضع شده بود که حالا با عرضه این ساعت‌ها، این قابلیت برای کاربران آیفون نیز در دسترس است.

بسیاری از کاربران سایت ردیت تأیید کرده‌اند که ویژگی ارائه شده توسط Fossil به ساعت‌های هوشمند Gen 5 در آخرین به‌روزرسانی اضافه خواهد شد. حالا، بیایید تا نحوه عملکرد این ساعت‌ها را بررسی کنیم.

به نظر می‌رسد که Fossil نرم‌افزاری اختصاصی را طراحی کرده که پس از جفت شدن ساعت هوشمند Gen 5 با آیفون‌ها می‌توان قابلیت برقراری تماس را فعال کرد. اساساً با توجه به شرایط عرضه این قابلیت، این ویژگی مخصوص ساعت‌های هوشمند Fossil است.

هرچند در حال حاضر، Carlyle و Julianna تنها ساعت‌های هوشمندی هستند که ویژگی برقراری تماس در به‌روزرسانی برای آن‌ها عرضه شده است. اگر صاحب یکی از گجت‌های پوشیدنی Gen 5 هستید، این به‌روزرسانی می‌تواند تماس‌های برقرار شده با گوشی‌های اندرویدی را بهبود بخشیده و مشکل قطعی‌های تماس‌ها نیز حل شده است.

از آنجا که این به‌روزرسانی به‌صورت مرحله‌ای عرضه می‌شود، ممکن است که دریافت آن برای ساعت‌های هوشمند Gen 5 به مدت یک هفته زمان ببرد.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=13066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.