• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

برندی که سریعترین رشد را در ایالات متحده کسب کرد

  • کد خبر : 5954
  • 23 بهمن 1397 - 19:38
برندی که سریعترین رشد را در ایالات متحده کسب کرد

یک  شرکت آمریکایی توانسته با سیاست‌های جدید خود تبدیل به سریعترین برند درحال رشد در این کشور شود و از دیگر رقیب‌های قدرتمند خود پیشی بگیرد. 

d8a8d8b1d986d8afdb8c daa9d987 d8b3d8b1db8cd8b9d8aad8b1db8cd986 d8b1d8b4d8af d8b1d8a7 d8afd8b1 d8a7db8cd984d8a7d8aa d985d8aad8add8afd987 5c61dab2253db

یک  شرکت آمریکایی توانسته با سیاست‌های جدید خود تبدیل به سریعترین برند درحال رشد در این کشور شود و از دیگر رقیب‌های قدرتمند خود پیشی بگیرد.

به نظر شما کدام برند گوشی سریع‌ترین رشد را در آمریکا داشته است؟ اپل؟ خیر. سامسونگ؟ باز هم اشتباه. بر اساس براوردهای سازمان Strategy Analytics، گوگل پیکسل به این مهم دست یافته است. این سازمان اعلام ک رده که گوگل پیکسل سریعترین گوشی هوشمند در حال رشد در ایلات متحده می‌باشد؛ گوگل نیز همچون اپل ثروتمندان آمریکایی که از سیم‌کارت الکترونیک (eSim)، و اپ‌های مختص ثروتمندان برخورداند را مورد هدف قرار داده.

اگر شما از طرفداران اندرورد هستید، پیکسل برای شما کاملا مناسب است؛ چرا که پیکسل‌ها اولین گوشی‌هایی هستند که بروزرسانی‌های جدید را از گوگل دریافت می‌کنند؛ این را مزیت کوچکی در‌نظر نگیرید! درحالی که بسیاری از کاربران اندرویدی هنوز نمی‌توانند از آخرین بروزرسانی این سیستم عامل بهره‌ ببرند، کاربران پیکسل اولین کسانی بودند که  بروزرسان را دریافت کردند؛ به علاوه کاربران پیکسل اولین کسانی خواهند بود که از محصولات جدید گوگل می‌توانند استفاده کنند؛ازقابلیت اسکرین ‌کال که مختص تماس‌های ناشناخته‌ است گرفته تا فناوری دوپلکس که از دستیار گوگل برای زمان‌بندی قرار‌ها و اخذ رزرو در رستوران‌ها استفاده می‌کند.  پیکسل کماکان با یگانه دوربین موجود در پشت گوشی‌ جذاب به‌نظر می‌آید.

البته جنبه‌های نامطلوبی نیز در این دستگاه‌ها وجود دارد. در ابتدای عرضه، گوشی‌های پیکسل۲ و پیکسل۲ اکس‌ال مشکلات زیادی داشتند. مشکلات گونان و عجیب‌غریب این گوشی‌ها باعث شد که یک سازمان حقوقی کاربران را دعوت به شکایت از گوگل، HTC و LG بکند. دو شرکت دیگر به‌خاطر مشارکت درتولید این دستگاها در کنار گوگل قرار گرفته‌اند. البته بروزرسانی‌های نرم‌افزاری گوگل منجر به حل بسیاری از مشکلات شد و تنها یک تغییر رنگ خفیف آبی بر روی برخی از واحد‌ها هنوز مشاهده می‌شود؛ برخی از کاربران پیکسل ۲اکس‌ال هنوز هم از نمایشگر این گوشی ناراضی‌اند. ظاهرا کابران پیکسل۳ و پیکسل۳ اکس‌ال مشکل خاصی ندارند.

مطالب خواندنی:  میزان رشد ، مراقبت و تغذیه نوزاد در هفته پانزدهم تولد

انتظار نمی‌رود فراگیر شدن پیکسل‌ها در امریکا  مشکل خاصی را برای اپل به وجود بیاورد چرا که همانطور که پیشتر اشاره شد این دستگاها برای علاقه‌مندان به سیستم عامل‌های اندرویدی طراحی شده‌اند. البته گوگل در مجموعه تبلیغات سال گذشته خود  کاربران دیگر برندها را در حالی که مشغول تغییر گوشی‌هایشان به پیکسل۳ بودند را به تصویر کشید اما صرفا جز شو تبلیغاتی  کاربرد خاصی دیگری نداشت.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=5954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.