• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

برگه مشخصات کامل و قیمت آنر X10 مکس لو رفت

  • کد خبر : 21327
  • 10 تیر 1399 - 19:14
برگه مشخصات کامل و قیمت آنر X10 مکس لو رفت

گوشی هوشمند آنر X10 مکس با یک نمایشگر بزرگ رسما در تاریخ ۲ جولای معرفی خواهد شد. در حالیکه برخی از مشخصات این هندست قبلا فاش شده‌اند، اما امروز وب‌سایت China Telecom برگه مشخصات کامل آن و همچنین گزینه‌های حافظه، قیمت‌ها و تصاویر آن رت منتشر کرده است. همانطور که قبلا توسط سازمان TENAA اعلام […]

گوشی هوشمند آنر X10 مکس با یک نمایشگر بزرگ رسما در تاریخ ۲ جولای معرفی خواهد شد. در حالیکه برخی از مشخصات این هندست قبلا فاش شده‌اند، اما امروز وب‌سایت China Telecom برگه مشخصات کامل آن و همچنین گزینه‌های حافظه، قیمت‌ها و تصاویر آن رت منتشر کرده است.

همانطور که قبلا توسط سازمان TENAA اعلام شده بود، آنر X10 مکس از یک نمایشگر ۷.۰۹ اینچی LCD، دو دوربین در پشت و یک باتری غول‌پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. کار پردازش این گوشی را چیپست Dimensity 800 مدیاتک در کنار  ۶/۸ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده خواهد داشت و ترکیب‌های حافظه دستگاه به صورت ۶+۶۴ گیگابایت، ۶+۱۲۸ گیگابایت و ۸+۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

قیمت مدل پایه آنر X10 مکس از ۲۲۹۹ یوان چین (۳۲۵ دلار) شروع خواهد شد و قیمت قدرتمندترین نسخه آن ۲۷۹۹ یوان (۳۹۵ دلار) خواهد بود. هنوز صحبتی درباره عرضه این هندست در خارج از چین نشده است، اما با توجه به اینکه آنر ۸X در خارج از چین عرضه نشد احتمال آن بسیار کم است.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  لپ‌تاپ‌های‌ سری G دل با کارت گرافیک NVIDIA RTX 2070 Super معرفی شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=21327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.