• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

بلومبرگ: دو اپل واچ و یک آیپد ایر جدید این ماه عرضه می‌شوند

  • کد خبر : 25725
  • 11 شهریور 1399 - 23:33
بلومبرگ: دو اپل واچ و یک آیپد ایر جدید این ماه عرضه می‌شوند

مجله زیبایی سبز:به گزارش بلومبرگ، اپل از تأمین‌کننده‌های خود درخواست کرده است تا حداقل ۷۵ میلیون دستگاه آیفون بسازند که از فناوری ۵G پشتیبانی کند، زیرا با پیش‌بینی‌های این شرکت، ۸۰ میلیون از نسل جدید آیفون در امسال فروش خواهد رفت. این غول فناوری انتشار مدل‌های جدید آیفون را برای اواخر امسال برنامه‌ریزی کرده است […]

مجله زیبایی سبز:به گزارش بلومبرگ، اپل از تأمین‌کننده‌های خود درخواست کرده است تا حداقل ۷۵ میلیون دستگاه آیفون بسازند که از فناوری ۵G پشتیبانی کند، زیرا با پیش‌بینی‌های این شرکت، ۸۰ میلیون از نسل جدید آیفون در امسال فروش خواهد رفت.

این غول فناوری انتشار مدل‌های جدید آیفون را برای اواخر امسال برنامه‌ریزی کرده است که شامل دو مدل معمولی و دو مدل رده بالا است. این مدل‌ها از شبکه ۵G پشتیبانی خواهند کرد، از پنل‌های اولِد (OlED) در آنها استفاده شده است و دارای سه اندازه ۵٫۴، ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی هستند.

دو مدل معمولی یادشده دارای صفحه‌نمایش‌های ۵٫۴ و ۶٫۱ اینچی و کناره‌های آلومینیومی خواهند بود. از طرف دیگر نسخه‌های پرو مذکور، صفحه‌نمایش‌های ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی و قاب‌های از جنس استیل ضدزنگ خواهند داشت. با این وجود، تمام این چهار مدل با طراحی‌هایی به‌روز شده و لبه‌های گرد مانند آیپد پرو پا به میدان خواهند گذاشت.

بنا بر گزارش بلومبرگ، اپل قرار است گزینه آبی تیره را در بخش رنگ برای نسخه‌های پرو معرفی کند، گزینه‌ای که جایگزین رنگ سبز تیره نیمه‌شب خواهد شد، همان رنگی که در آیفون ۱۱ پرو شاهدش بودیم. نسخه ۶٫۷ اینچی پرو نیز میزبان دوربین LIDAR خواهد بود که اولین بار امسال در آیپد پرو معرفی گردید.

در گزارش یادشده ادعا شده است که اپل یک آیپد ایر (iPad Air) جدید را معرفی خواهد کرد که صفحه‌نمایش آن بسیار شبیه به صفحه‌نمایش آیپد پرو است. در کنار آن، دو نسخه جدید از اپل واچ هم رونمایی می‌شود، یکی از آنها وارث واچ سریز ۵ (Watch Series) خواهد بود و دیگری جایگزین سریز ۳ می‌شود.  بر اساس برخی شایعات، این ساعت‌های جدید یا در این ماه و یا در اکتبر در کنار آیفون‌های جدید و ایرتگز (AirTags) عرضه می‌شوند.

مطالب خواندنی:  سری آیفون ۱۲ قادر به ضبط ویدئوهای ۴K با نرخ ۲۴۰ فریم‌درثانیه خواهد بود

در کنار تمام محصولات یادشده در بالا، انتظار می‌رود اپل یک نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر هوم‌پاد (HomePad) و اولین هدفون خود را خارج از برند بیتس (Beats) معرفی کند. این شرکت همچنین مشغول توسعه یک اپل تی‌وی جدید است که دارای یک پردازشگر و ریموت جدید است. قرار است در ریموت جدید قابلیتی مانند آیفون مرا پیدا کند (Find My iPhone) به‌کار رود.

به ادعای بلومبرگ، اپل در این ماه نسخه باثبات iOS 14 را منتشر خواهد کرد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=25725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.