• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

بهترین جایگزین‌های اندرویدی اپل آیفون SE 2020

  • کد خبر : 16815
  • 28 اردیبهشت 1399 - 23:57
بهترین جایگزین‌های اندرویدی اپل آیفون SE 2020

اپل اخیرا از نسل دوم آیفون SE با نام آیفون SE 2020 رونمایی کرد که یک گوشی مقرون‌به‌صرفه با سریع‌ترین پردازنده و بهترین تک دوربین در دنیای گوشی‌های هوشمند است. مهم‌ترین مشخصه آیفون SE قیمت آن است که از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود و پیش‌سفارش‌های آن هم‌اکنون باز است. با این حال، اگر شما علاقه‌ای […]

اپل اخیرا از نسل دوم آیفون SE با نام آیفون SE 2020 رونمایی کرد که یک گوشی مقرون‌به‌صرفه با سریع‌ترین پردازنده و بهترین تک دوربین در دنیای گوشی‌های هوشمند است. مهم‌ترین مشخصه آیفون SE قیمت آن است که از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود و پیش‌سفارش‌های آن هم‌اکنون باز است. با این حال، اگر شما علاقه‌ای به اکوسیستم اپل ندارید و به دنبال جایگزین‌های اندرویدی برای آیفون SE جدید هستید، ما در این مقاله بهترین گزینه‌های موجود را معرفی می‌کنیم.

سامسونگ گلکسی A90

1 Samsung Galaxy A90

گلکسی A90 5G دارای نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی Super AMOLED با نسبت تصویر ۲۰:۹ و یک سیستم دوربین سه‌گانه با قابلیت ضبط ویدیوهای ۴K است و به شبکه‌های ۵G برای دانلود فایل‌ها و استریم سریع و بدون تاخیر ویدئوها دسترسی دارد. دوربین‌های پشت دستگاه شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی می‌شوند.

سنسور عمقی اجازه تار کردن پس‌زمینه را در عکاسی پرتره به شما می‌دهد. دوربین جلوی گوشی هم یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است. گلکسی A90 مجهز به چیپست اسنپدراگون هشت هسته‌ای ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه است و هم اکنون می‌توانید آن را به قیمت ۴۹۹ دلار خریداری کنید.

گوگل پیکسل ۴

2 Google Pixel 4

پیکسل ۴ گوگل برای ارائه یک تجربه موبایلی بسیار هوشمند طراحی شده است. این گوشی با داشتن یک پروژکتور مادون قرمز نقطه‌ای می‌تواند قفل دستگاه را از طریق تشخیص چهره، حتی در محیط‌های بسیار کم‌نور باز کند. سایر سنسورهای گوشی از قابلیت Motion Sense برای کنترل ژست‌ها و Ambient EQ برای شناسایی نور محیطی و بهینه‌سازی خودکار نمایشگر برای تطابق با محیط پشتیبانی می‌کنند.

مطالب خواندنی:  اضافه شدن یک ویژگی فوق‌العاده به فیسبوک مسنجر

پیکسل ۴ دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی OLED با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۱۹:۹ است که از قابلیت HDR، کنتراست ۱۰۰۰۰۰:۱ و عمق رنگ کامل ۲۴ بیت پشتیبانی می‌کند. این گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند و مجهز به چیپست سریع هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۵۵ و ۶ گیگابایت رم LPDDR4x است.

در پشت این هندست دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد که از فناوری تشخیص فاز برای فوکوس سریع و لرزشگیری ترکیبی اپتیکی و الکترونیکی جهت تولید تصاویر شارپ استفاده می‌کنند. دوربین سلفی جلو هم یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۹۰ درجه است که فضای بیشتری را پوشش می‌دهد.

پیکسل ۴ هم اکنون به قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار قابل دسترس است.

گوگل پیکسل ۳a XL

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/3-Google-Pixel-3a-XL.jpg

پیکسل ۳a XL بدون آنکه قیمت بالایی داشته باشد از ابزارهای عکاسی موبایلی پیشرفته بهره می‌برد. این گوشی دو دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو دارد. این دوربین‌ها از قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین گوگل مانند Portrait Mode برای عکاسی پرتره و Night Sight برای تولید تصاویر شفاف‌تر و پرجزئیات در نورهای کم بهره می‌برند. دوربین پشت و جلو به‌ترتیب قادر به ضبط ویدئوهای ۴K و ۱۰۸۰p هستند.

پیکسل ۳a XL دارای نمایشگر ۶ اینچی OLED با نسبت تصویر ۱۸:۹ است که فضای بزرگی را برای لذت بردن از ویدئوها، بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی در اختیار شما قرار می‌دهد. این نمایشگر در داخل یک فریم پلی‌کربنات مقاوم قرار گرفته است. پیکسل ۳a XL اندروید ۹.۰ پای را روی خود اجرا می‌کند و مجهز به چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۷۰ و ۴ گیگابایت رم است.

مطالب خواندنی:  برقراری تماس بوسیله ساعت‌های هوشمند Gen 5 پس از جفت‌سازی با آیفون

این دستگاه به قیمت ۴۲۳ دلار قابل دسترس است.

سامسونگ گلکسی S10e

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/4-Samsung-Galaxy-S10e.jpg

گلکسی S10e مجهز به یک نمایشگر بزرگ با حاشیه‌های باریک است. پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۸ گیگاهرتز و رم بالای آن عملکرد خوبی را برای اجرای اپلیکیشن‌ها ارائه می‌کند.

نمایشگر اینفینیتی و تقریبا بدون فریم آن، محتواها را با جزئیات فراوان نشان می‌دهد و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن می‌تواند تصاویر بسیار باکیفیت و عالی ثبت کند. این گوشی در حال‌ حاضر به قیمت ۴۷۰ دلار قابل دسترس است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=16815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.