• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

بهترین گوشی‌های هوشمند چینی در سال ۲۰۲۰

  • کد خبر : 15480
  • 07 اردیبهشت 1399 - 12:45
بهترین گوشی‌های هوشمند چینی در سال ۲۰۲۰

بیشتر مشتریان معمولا درباره محصولات ساخت چین تصور بدی دارند، اما باید قبول کنیم که ارزان بودن، جزو ویژگی ذاتی این دستگاه‌هاست. شکی نیست که شرکت‌های چینی در رابطه با قیمت محصولات‌شان بسیار رقابتی عمل می‌کنند اما وقتی پای طراحی‌ و نوآوری به میان می‌آید، اولویت آن‌ها کاملا تغییر می‌کند. اگر نگاهی به بزرگترین سازندگان […]

بیشتر مشتریان معمولا درباره محصولات ساخت چین تصور بدی دارند، اما باید قبول کنیم که ارزان بودن، جزو ویژگی ذاتی این دستگاه‌هاست. شکی نیست که شرکت‌های چینی در رابطه با قیمت محصولات‌شان بسیار رقابتی عمل می‌کنند اما وقتی پای طراحی‌ و نوآوری به میان می‌آید، اولویت آن‌ها کاملا تغییر می‌کند. اگر نگاهی به بزرگترین سازندگان گوشی هوشمند دنیا بیندازید، نام‌هایی مانند هواوی، اوپو، شیائومی و موارد دیگری را خواهید دید که همگی چینی هستند. این موضوع تصادفی نیست؛ گرچه بازار چین به طرز قابل‌توجهی رشد کرده است، اما خریداران بین‌المللی نیز هندست‌های اندرویدی ساخت شرکت‌های چینی را تحسین می‌کنند.

گوشی‌های چینیِ هیجان‌انگیز فراوانی در بازار وجود دارند. ما قصد داریم در این مقاله بهترین هندست‌های اندرویدی چینی در محدوده‌های قیمتی مختلف از مدل‌های پرچمدار و رده‌بالا گرفته تا دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه را برای شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

هواوی P40 پرو

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/1-Huawei-P40-Pro.jpg

هواوی P40 پرو به تازگی معرفی شده و هنوز برای خرید قابل دسترس نیست، با این‌حال، مشتریان از همین حالا برای خرید آن لحظه‌شماری می‌کنند. سطوح زوم P40 پرو گرچه به‌اندازه P40 پرو پلاس بالا نیست، اما این گوشی همچنان مشخصات فوق‌العاده‌ای دارد. زوم هیبریدی ۱۰ برابری آن واقعا شگفت‌انگیز است و خود هندست نیز یک موتورخانه تمام‌عیار محسوب می‌شود. با این وجود، شما روی هواوی P40 پرو به اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل دسترسی نخواهید داشت.

ریلمی X2 پرو

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/2-Realme-X2-Pro.jpg

ریلمی، برند فرعی اوپو، توانسته با گوشی‌های خود که ارزش بالایی نسبت به قیمت‌شان دارند، به‌سرعت در بین مشتریان محبوبیت پیدا کنند. هندست ریلمی X2 پرو، شاخص‌ترین گوشی این برند است که مشخصات فوق‌العاده‌ای دارد.

این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED سامسونگ با کیفیت تصویر عالی است. این نمایشگر رفرش ریت ۹۰ هرتزی ارائه می‌کند که تجربه کار کردن با آن را سریع‌تر خواهد کرد. ریلمی X2 پرو مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ (یکی از سریع‌ترین پردازنده‌ها)، حافظه بسیار سریع USF 3.0 با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، بلندگوهای باکیفیت، شارژ سریع SuperVOOC و یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

مطالب خواندنی:  گوشی جدید اوپو در تنا معرفی شد

نوبیا رد مجیک ۵G

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/3-Nubia-Red-Magic-5G.jpg

نوبیا رد مجیک ۵G قرار است به زودی معرفی شود. این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود و برای اولین بار در صنعت موبایل از یک نمایشگر ۱۴۴ هرتزی بهره خواهد برد. بدنه آن، مخصوص گیمرها طراحی شده و ممکن است موردپسند همه نباشد. اما اگر این موضوع برایتان مهم نیست، شما به هندستی دسترسی خواهید داشت که دارای دوربین‌های عالی، سخت‌افزار قدرتمند، اسپیکرهای استریو و یک نمایشگر بزرگ AMOLED است.

اوپو رنو Ace

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/4-Oppo-Reno-Ace.jpg

اوپو رنو Ace مجهز به سریع‌ترین فناوری شارژ موجود در بازار با سرعت ۶۵ وات است که در کمتر از نیم ساعت باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی را به طور کامل شارژ می‌کند. با این تکنولوژی، شارژ در شب، چیزی متعلق به گذشته خواهد بود.

اوپو رنو Ace همچنین همه مشخصات یک گوشی رده‌بالا را دارد: نمایشگر AMOLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتز و روشنایی عالی، دوربینی که در شرایط مختلف فراتر از حد انتظارات بوده و می‌تواند ویدئوهای ۴K با لرزشگیری بسیار خوب ضبط کند.

شیائومی می نوت ۱۰

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/5-Xiaomi-Mi-Note-10.jpg

شیائومی می نوت ۱۰، اولین گوشی دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت فوق‌العاده و جزئیات بی‌نظیر ثبت کند.

این گوشی گرچه مجهز به چیپست‌های قدرتمندتر اسنپدراگون سری ۸۰۰ نیست و از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ بهره می‌برد، اما سرعت عملکرد هندست همچنان بالاست و همین پردازنده مقرون‌به‌صرفه باعث شده تا قیمت آن به ۵۵۰ دلار برسد.

شیائومی می نوت ۱۰ با بدنه شیشه و فلز، نمایشگر زیبا و حاشیه‌های بسیار نازک و همچنین یک باتری غول پیکر ۵۲۶۰ میلی‌آمپرساعتی احساس یک گوشی پرچمدار را به شما می‌دهد.

مطالب خواندنی:  متا سریع ترین ابررایانه هوش مصنوعی دنیا را راه‌اندازی می کند

آنر ویو ۳۰

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/6-Honor-View-30.jpg

آنر محبوب‌ترین برند هواوی است که با ارائه گوشی‌های عالی به نسبت قیمت‌، مشتریان جوان‌تر را هدف قرار داده است. یکی از جدیدترین محصولات این برند، آنر ویو ۳۰ است که مجهز به بهترین چیپست هواوی یعنی کایرین ۹۹۰ است (در داخل هواوی میت ۳۰ پرو هم استفاده شده) و با داشتن قابلیت ۵G، قیمتی زیر ۵۰۰ دلار دارد که این یک موفقیت بزرگ برای آنر محسوب می‌شود. ضمنا شما روی این گوشی به باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی، یک دوربین قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین الترا-واید ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو با زوم ۳ برابر دسترسی دارید.

تنها ایراد آنر View 30 این است که به جای  نمایشگر AMOLED از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD استفاده می‌کند. ضمن اینکه پیدا کردن آن در بازار کمی سخت است، اما این موضوع نباید به انتظارات ما از این گوشی لطمه بزند.

شیائومی می ۹T پرو

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/7-Xiaomi-Mi-9T-Pro.jpg

گوشی عالی دیگری که شیائومی روانه بازار کرده، می ۹T پرو است که علیرغم پرچمدار بودن‌اش قیمتی نصف رقبای خود دارد.

ما درباره مجموعه کاملی از مشخصات عالی صحبت می‌کنیم: نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با پوشش گوریلا گلس ۵ برای محافظت، پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم (بسته به نوع مدلی که انتخاب می‌کنید) و یک دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو با بزرگنمایی ۲ برابر و یک لنز الترا-واید.

به موارد فوق باید باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع و طراحی زیبا را هم اضافه کنیم و همه این‌ها دلایل خوبی است که ما می ۹T پرو را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های چینی انتخاب نمائیم.

شیائومی ردمی نوت ۸ پرو

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/8-Xiaomi-Redmi-Note-8-Pro.jpg

اگر می‌خواهید با یک ترفند سریع و آسان، رده‌بالا یا میان‌رده بودن گوشی‌های شیائومی را بفهمید، فقط کافی است به نام‌شان نگاه کنید. هندست‌های سری می، رده‌بالاترین محصولات این شرکت هستند؛ اما گوشی‌های سری ردمی، دستگاه‌های اقتصادی شرکت محسوب می‌شوند که ردمی نوت ۸ پرو سرآمدترین آن‌هاست.

مطالب خواندنی:  شیائومی سیستم خنک ساز Loop LiquidCool را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد

این گوشی با قیمت ۲۵۰ دلار، ظاهری شبیه یک پرچمدار دارد و از ظاهر آن به سختی بتوان متوجه میان‌رده بودن‌اش شد. در داخل ردمی نوت ۸ پرو از چیپست مدیاتک G90T استفاده شده است. شاید نام مدیاتک چندان برای شما اطمینان‌بخش نباشد، اما باید بگوییم که این چیپست به نسبت قیمت‌اش واقعا قدرتمند بوده و هم در کارهای روزمره و هم در اجراهای سنگین مانند گیمینگ عملکرد خوبی دارد.

دوربین‌های گوشی هم واقعا خوب هستند و شما به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید، یک دوربین اختصاصی ماکرو و یک سنسور مدت زمان پرواز دسترسی دارید.

ریلمی XT

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/9-Realme-XT.jpg

ریلمی، برند فرعی اوپو، اخیرا با گوشی‌های اقتصادی‌اش که به قاتلین گوشی‌های پرچمدار معروف هستند، توانسته اکثر بازارهای دنیا را اشغال کند.

ریلمی XT یکی از این گوشی‌های این برند است که در عین مقرون‌به‌صرفه بودن (با قیمت حدود ۲۶۰ دلار)، دارای مشخصات عالی از جمله نمایشگر ۵.۴ اینچی AMOLED، پردازنده اسنپدراگون ۷۱۲، حداقل ۸ گیگابایت رم و باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. در بخش دوربین نیز شما به یک دوربین اصلی، یک لنز اولتراواید و دوربین‌های ماکرو و عمقی دسترسی دارید.

در آخر باید بگوییم که همه گوشی‌های چینی فوق، تصورات شما را درباره هندست‌هایی که در کنار قیمت مناسب ارزش خرید بالایی دارند تغییر خواهند داد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.