• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

به‌روزرسانی جدید One UI منتشر شد

  • کد خبر : 26025
  • 28 شهریور 1399 - 17:59
به‌روزرسانی جدید One UI منتشر شد

مجله زیبایی سبز:سامسونگ در چند وقت اخیر به‌روزرسانی رابط کاربری One UI را به بیشتر پرچم‌دارهایش به ارمغان آورده است، اما میان رده‌ها و دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه دسته گلکسی M نیز در شرف یک غافلگیری هستند. کاربران گلکسی M31 و گلکسی M01 احتمالاً تا الآن اعلانی را مبنی در راه بودن یک به‌روزرسانی جدید دریافت کرده‌اند، […]

مجله زیبایی سبز:سامسونگ در چند وقت اخیر به‌روزرسانی رابط کاربری One UI را به بیشتر پرچم‌دارهایش به ارمغان آورده است، اما میان رده‌ها و دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه دسته گلکسی M نیز در شرف یک غافلگیری هستند. کاربران گلکسی M31 و گلکسی M01 احتمالاً تا الآن اعلانی را مبنی در راه بودن یک به‌روزرسانی جدید دریافت کرده‌اند، به‌روزرسانی‌ای که چند قابلیت جدید و چند بسته امنیتی را به همراه دارد.

به گزارش مجله زیبایی سبز و به نقل از تکفارس،نسخه One UI 2.1 چندی از قابلیت‌های سری گلکسی S را کم دارد، اما با این حال امکاناتی مثل سلامتی دیجیتال، مراقبت گوشی و قابلیت‌های کنترلی برای والدین را به ارمغان می‌آورد. در کنار اینها حرکات اشاره‌ای جدید مسیریابی، آیکون‌ها، رنگ‌ها و همچنین حالت شب را  که دارک مود (Dark Mode) نامیده می‌شود نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نسخه فریمور بسته‌های منتشرشده برای گلکسی M31 و گلکسی M01 به ترتیب M315FXXU2ATI4 و M017FXXU1BTI5 است. اگر گزینه به‌روزرسانی خودکار برای شما غیر‌فعال است، به‌روزرسانی جدید را می‌توان از مسیر Settings > Software Update پیدا و سپس نسخه جدید رابط کاربری موردبحث را دریافت کرد.

مطالب خواندنی:  اسنپدراگون ۷۶۸G واقعی است + مشخصات
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.