• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

به‌روزرسانی ماه جولای گلکسی S20 منتشر شد

  • کد خبر : 21382
  • 10 تیر 1399 - 20:57
به‌روزرسانی ماه جولای گلکسی S20 منتشر شد

زمان به‌روزرسانی ماهانه سامسونگ گلکسی S20 فرارسیده است، اما این بار شرکت کره‌ای تعدادی قابلیت اضافی و بهبود‌بخشی‌هایی را ترتیب داده است. اگرچه این به‌روزرسانی فعلا تنها در یک کشور قابل‌دسترسی است ولی مسلما طی روزهای آینده در سایر کشورها نیز قابل دریافت خواهد شد. اول از همه باید به این نکته اشاره کرد که […]

زمان به‌روزرسانی ماهانه سامسونگ گلکسی S20 فرارسیده است، اما این بار شرکت کره‌ای تعدادی قابلیت اضافی و بهبود‌بخشی‌هایی را ترتیب داده است. اگرچه این به‌روزرسانی فعلا تنها در یک کشور قابل‌دسترسی است ولی مسلما طی روزهای آینده در سایر کشورها نیز قابل دریافت خواهد شد.

اول از همه باید به این نکته اشاره کرد که به‌روزرسانی یادشده، به‌روزرسانی امنیتی مورد انتظار ماه جولای را به ارمغان می‌آورد با این حال تعدادی بهسازی نیز برای دوربین دستگاه در نظر گرفته شده است. برای مثال می‌توان به بهبود عملکرد تثبیت تصویربرداری و قابلیت زوم اشاره کرد که نتیجه بصری بهتری را در پی خواهد داشت.

نکته مهم‌تر، اضافه شدن گزینه جدیدی است که به صاحبان گلکسی S20 اجازه می‌دهد با استفاده از میکروفون‌های بلوتوثی در هر مکانی که دوست دارند به‌وسیله اپلیکیشن وُیس رکوردینگ (Voice Recording) به ضبط صدا بپردازند. اما به‌روزرسانی جدید فقط شامل اضافه کردن ویژگی‌های جدید نمی‌شود.

سامسونگ تصمیم گرفته است تا پشتیبانی خود از اپلیکیشن‌های میررلینک (MirrorLink)، کار مود (Car Mode) و فایند مای کار (Find My Car) را کنار بگذارد. به‌روزرسانی موردبحث حجمی در حدود ۴۰۰ مگابایت خواهد داشت که کمی از میزان حجم استاندارد به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه سامسونگ بیشتر است.

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این متن، به‌روزرسانی مذکور فقط در کره جنوبی در دسترس است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=21382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.