• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

به‌روزرسانی One UI 2.1 برای گوشی‌های سری گلکسی ۹ به‌زودی عرضه می‌شوند

  • کد خبر : 19461
  • 24 خرداد 1399 - 19:54
به‌روزرسانی One UI 2.1 برای گوشی‌های سری گلکسی ۹ به‌زودی عرضه می‌شوند

در بهار امسال، پرچمداران سامسونگ گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس یا اس ۲۰ اولترا و سامسونگ گلکسی زد فلیپ تاشو نه تنها با اندروید ۱۰ عرضه شدند، بلکه حاملان اختصاصی به‌روزرسانی One UI 2.1 نیز بودند. این به‌روزرسانی از یک سری بهبودهایی نسبت به نسخه ۲.۰ برخوردار است. سپس سری گلکسی اس ۱۰ و […]

در بهار امسال، پرچمداران سامسونگ گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس یا اس ۲۰ اولترا و سامسونگ گلکسی زد فلیپ تاشو نه تنها با اندروید ۱۰ عرضه شدند، بلکه حاملان اختصاصی به‌روزرسانی One UI 2.1 نیز بودند. این به‌روزرسانی از یک سری بهبودهایی نسبت به نسخه ۲.۰ برخوردار است. سپس سری گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ نیز کمی بعد از انتشار، تحولاتی سریع را با دریافت کالاهای جدید انجام دادند.

تغییراتی در Quick Panel و همچنین انتقال Direct share به Quick share ایجاد شده است، ارسال پیام‌های با حجم بالا در یک جیفی از منوی اشتراک‌گذاری بسیار ساده‌تر از گذشته شده است. بهبودهای بسیار زیاد کوچک و بزرگ نیز وجود دارد که برای مدل‌های پرچمدار سامسونگ ۲۰۱۸ عرضه شده‌اند.

گوشی‌های سری گلکسی ۹ به به‌روزرسانی One UI 2.1 گلکسی اس ۲۰ مجهز می‌شوند

با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که ممکن است به‌روزرسانی One UI 2.1 برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس با توجه به برنامه ماه ژوئن عرضه شود و طبق SamMobile احتمالا در این هفته اتفاق می‌افتد. این اطلاعات از مدیر دیگری در انجمن سامسونگ دریافت شده است که اظهار داشته است این هفته به‌روزرسانی One UI 2.1 برای گلکسی نوت ۹ و نوت ۹ اس را نیز خواهیم دید یا اینکه به بازه زمانی وعده داده شده ژوئن ادامه منتقل خواهد شد.

اما نکته مهم این است که سامسونگ قصد دارد آخرین نسخه جدید Android/One UI را نه تنها برای نوت ۱۰ و اس ۱۰ معرفی کند، بلکه این‌ به‌روزرسانی به زودی برای گوشی‌های سال ۲۰۱۸ نیز منتشر می‌شود. چه موقع ورایزن یا T-Mobile برای گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس یا نوت ۹ اندروید ۱۰ را با One UI 2.1 به‌روز خواهد کرد؟ خوب، جواب این سوال کمی پیچیده است. معمولاً، این نسخه‌های حامل ایالات متحده در ابتدای تابستان به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند، و ماه ژوئن دقیقاً چنین است، بنابراین پس از کشور کره، ایالات متحده ممکن است بعدی باشد.

مطالب خواندنی:  بررسی اولیه گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس

می‌توان گفت که به‌روزرسانی اندروید ۱۰ برای همه تلفن‌های فوق الذکر ممکن بود زودتر از حد معمول ارائه شود، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمام اتفاقات اخیر ایالت متحده، این به‌روزرسانی به تاخیر افتاد در غیر این صورت قبلاً سامسونگ این به‌روزرسانی را منتشر کرد.

سامسونگ علاوه بر بهبودهای فوق الذکر برای گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، ممکن است حالت دوربین فیلمبرداری پرو را نیز به این گوشی‌ها معرفی کند. این ضبط ویدیوی پرو قبلاً در برنامه دوربین گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس یا نوت ۹ بود اما وقتی اندروید ۹ پای بتا با نسخه اصلی رابط کاربری One UI ارائه شد، حالت ضبط فیلم دستی از گزینه‌ها حذف شد. حتی اگر دوباره تولید شود، هنوز فرصتی وجود دارد که بتواند نسخه محدودی باشد که سامسونگ اکنون از آن در میان‌رده‌های سری A با به‌روزرسانی One UI 2.1 استفاده می‌کند.

این بدان معنی است که ممکن است گزینه‌ای برای تغییر سرعت شاتر وجود نداشته باشد، همانطور که زمانی سامسونگ به‌روزرسانی را برای مدل‌های پرچمدار قبلی خود منتشر کرد. همانطور که می‌دانید گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس تلفن‌های تولیدی سال ۲۰۱۸ هستند، بنابراین ما نباید بیش از نسخه اصلی به‌روزرسانی OneUI 2.1 برای آن‌ها انتظار داشته باشیم، اما هنوز به چیزی غنی‌تر از آنچه میان‌رده‌های سال گذشته در به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت کردند، امیدواریم.

d8a8d987e2808cd8b1d988d8b2d8b1d8b3d8a7d986db8c one ui 2 1 d8a8d8b1d8a7db8c daafd988d8b4db8ce2808cd987d8a7db8c d8b3d8b1db8c daafd984daa9 5ee4ecc5ed610

سامسونگ اعلام کرده بود که به‌روزرسانی One UI 2.1 گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس با ویژگی‌های اندروید ۱۰ در ماه جاری به گلکسی اس ۹ و  اس ۹ پلاس می‌رسد و حالا گفته است که در این هفته به احتمال زیاد عرضه می‌شود

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=19461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.