• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

به روزرسانی توئیتر برای کاربران آیفون

  • کد خبر : 16639
  • 27 اردیبهشت 1399 - 12:28
به روزرسانی توئیتر برای کاربران آیفون

توئیتر نسخه ای به روزشده از اپلیکیشن خود را در اختیار کاربران قرار داده که مشاهده همه ی توئیت ها را همرا ه با اظهارنظرهای سایر کاربران در یک صفحه ممکن می کند. به گزارش فارس به نقل از انگجت، به روزرسانی توئیتر برای سیستم عامل آی اواس مشاهده همه اظهارات کاربران در مورد توئیت […]

توئیتر نسخه ای به روزشده از اپلیکیشن خود را در اختیار کاربران قرار داده که مشاهده همه ی توئیت ها را همرا ه با اظهارنظرهای سایر کاربران در یک صفحه ممکن می کند.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، به روزرسانی توئیتر برای سیستم عامل آی اواس مشاهده همه اظهارات کاربران در مورد توئیت های هر فرد را تسهیل می کند.

در حال حاضر ردگیری و مشاهده این اظهارات مستلزم کلیک بر روی هر یک از آنهاست تا کاربر پیام های افراد را در واکنش به هر توئیت مشاهده کند واین مساله موجب صرف وقت زیاد و سردرگمی کاربران می شود و آنها حتی نمی توانند سیرمنطقی اظهارنظرها را دنبال کنند.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/9902-75t3855.jpg

اما در نسخه تازه اپلیکیشن توئیتر برای سیستم عامل آی او اس، گزینه ای انتخابی در دسترس کاربران قرار گرفته که مشاهده همه توئیت ها را همراه با اظهارنظرها ممکن می کند. این تحول پاسخ دادن به توئیت ها و بررسی دقیق آنها را هم راحت تر می کند. توئیتر در هفته های اخیر به روزرسانی هایی را برای نسخه اندرویدی اپلیکیشن خود انجام داده بود.

منبع:بیتوته

 

مطالب خواندنی:  تعداد دانلود اپلیکیشن گوگل فون از مرز 500 میلیون عبور کرد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=16639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.