• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
2

تبلت مقرون‌به‌صرفه ۸ اینچی مدیاپد سی۳ هواوی فاش شد

  • کد خبر : 18846
  • 18 خرداد 1399 - 19:24
تبلت مقرون‌به‌صرفه ۸ اینچی مدیاپد سی۳ هواوی فاش شد

تصاویر و مشخصات کاملی از تبلت جدید هواوی در چین منتشر شده است. با توجه به این مشخصات و طراحی فاش شده، تبلت مدیاپد سی۳ (MediaPad C3) به نظر می‌رسد همان میت‌پد T8  بازار چین باشد. این تبلت از یک نمایشگر ۸ اینچی ال‌سی‌دی IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ […]

تصاویر و مشخصات کاملی از تبلت جدید هواوی در چین منتشر شده است. با توجه به این مشخصات و طراحی فاش شده، تبلت مدیاپد سی۳ (MediaPad C3) به نظر می‌رسد همان میت‌پد T8  بازار چین باشد. این تبلت از یک نمایشگر ۸ اینچی ال‌سی‌دی IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ برخوردار است. در جلوی آن یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی قرار دارد در حالی که تنها یک لنز ۵ مگاپیکسلی در پشت تبلت قرار گرفته است.

تبلت مدیاپد سی۳ هواوی از تراشه مدیاتک MT8768 استفاده کرده است که با رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا همراه خواهد بود. همچنین از یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه است که با میکرو USB شارژ می‌شود.

در بخش نرم‌افزاری، ما انتظار داریم سیستم‌عامل EMUI 10 مبتنی بر Android 10 در این تبلت راه‌اندازی شود. این تبلت همچنین با بلوتوث ۵٫۰ و اتصال دو باند وای‌فای همراه خواهد بود. این تصاویر رنگ‌بندی آبی تیره را به ما نشان می‌دهد و قیمت آن در محدوده ۱۵۰۰ یوآن (۲۱۰ دلار) قرار دارد.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  رونمایی سامسونگ از درایو SSD مقرون‌به‌صرفه با ظرفیت ۴ ترابایت
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.