• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

تست جدید اینستاگرام؛ دابل استوری در راه است

  • کد خبر : 18817
  • 18 خرداد 1399 - 1:23
تست جدید اینستاگرام؛ دابل استوری در راه است

استوری‌های اینستاگرام، از آپدیت‌های موفقی بود که بسیاری از کاربران به آن علاقه‌مند شدند. آیا دابل استوری به عنوان آپدیت جدید، کاربران را باز هم شگفت‌زده می‌کند؟ استوری‌های اینستاگرام، از آپدیت‌های موفقی بود که بسیاری از کاربران به آن علاقه‌مند شدند. آیا دابل استوری به عنوان آپدیت جدید، کاربران را باز هم شگفت‌زده می‌کند؟ برای […]

استوری‌های اینستاگرام، از آپدیت‌های موفقی بود که بسیاری از کاربران به آن علاقه‌مند شدند. آیا دابل استوری به عنوان آپدیت جدید، کاربران را باز هم شگفت‌زده می‌کند؟

استوری‌های اینستاگرام، از آپدیت‌های موفقی بود که بسیاری از کاربران به آن علاقه‌مند شدند. آیا دابل استوری به عنوان آپدیت جدید، کاربران را باز هم شگفت‌زده می‌کند؟ برای برخی از کاربران این آپدیت اعمال شده است. اما اینستاگرام اعلام نکرد که برای کاربران چه منطقه‌ای این تغییر به وجود آمد. به هرحال او ادعا دارد که هر کاری می‌کند تا کاربران تجربه‌ی بهتری از استفاده‌ی این پلت‌فرم داشته باشند. تاکنون نیز اینستاگرام، یکی از موفق‌ترین پلت‌فرم‌های شبکه‌ی اجتماعی، به طرز چشمگیری موفق عمل کردهاست . حالا نگاهی به آمار بیندازیم تا ببینیم استوری چه عملکردی در سال‌های اخیر داشت:

157157151

از سالی که استوری به این پلت‌فرم اضافه شد و تا ۳ سال بعد طبق این نمودار، آمار استفاده کاربران از استوری‌ دو برابر سال پیش آن است و این رشد بیشتر از رشد استفاده‌ی پست‌های اینستاگرامی است.

حال اینستاگرام می‌خواهد به جای خطی بودن نمایشگر استوری‌ها آن را به صورت صفحه کامل نمایش دهد و به این صورت کاربر می‌تواند نگاه اجمالی و سریع‌تری به رویدادهای صفحه‌ خود داشته باشد.

به بیانی دیگر، استوری‌ها به علت تجربه‌ی موفق خود به ارکان اصلی‌تری برای اینستاگرام مبدل می‌شوند.

157157152

قبل این تغییر صفحه اول اپلیکیشن‌های شما، اولین پست و نمایشی خطی از استوری‌ها بود که بر اساس ترتیب تاریخ آنها را می‌دیدید؛ اما حالا با این آپدیت، شما دیگر نیازی به نگاه کردن همه‌ی استوری‌ها ندارید. فقط کافی است بر صفحه‌هایی که علاقه دارید کلیک کنید چون وسعت دید بیشتری در اختیار دارید. حالا دیگر مدیریت بیشتری در زمان و محتوای آنچه نظاره می‌کنید دارید.

مطالب خواندنی:  شارژ گوشی در محیط خواب منجر به چاقی و دیابت می شود

منبع: سوشال مدیا تودی  , ایرنا

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.