• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

تصاویر جدیدی از طراحی آیفون ۱۲ منتشر شد

  • کد خبر : 15486
  • 06 اردیبهشت 1399 - 0:29
تصاویر جدیدی از طراحی آیفون ۱۲ منتشر شد

به‌تازگی گزارشی منتشر شده که در آن طراحان به جزئیات ظاهری و مشخصات فنی آیفون ۱۲ پرداخته‌اند. بر اساس این گزارش آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس دارای گوشه‌های استیل مسطح و گردی مانند آیپد پرو خواهند بود. همچنین این دستگاه‌ها دارای نمایشگری تخت مشابه طراحی آیفون ۵ می‌باشند. با توجه به طراحی […]

به‌تازگی گزارشی منتشر شده که در آن طراحان به جزئیات ظاهری و مشخصات فنی آیفون ۱۲ پرداخته‌اند. بر اساس این گزارش آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس دارای گوشه‌های استیل مسطح و گردی مانند آیپد پرو خواهند بود. همچنین این دستگاه‌ها دارای نمایشگری تخت مشابه طراحی آیفون ۵ می‌باشند. با توجه به طراحی جدید آیفون ۱۲ پرو مکس از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد. اپل در این دستگاه‌ها برای قابلیت‌های پیشرفته AR از سنسور سه‌بعدی LIDAR استفاده می‌کند و اتصال هوشمند آیپد نیز به دستگاه اجازه می‌دهد تا به نسل جدید لوازم جانبی متصل شود.

 

طبق شایعه‌ها آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ دارای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خواهند بود و بخش‌های عکاسی شب، ماکرو و HDR دوربین بهبود پیدا خواهند کرد. همانطور که در تصاویر مشخص است قطر حاشیه صفحه نمایش و همچنین ناچ کاهش یافته و برای دوربین از ماژول مربع شکل استفاده شده است. این رندرها بر اساس فایل CAD طراحی شده‌اند و احتمالا نسخه نهایی آیفون ۱۲ پرو مکس مقداری متفاوت خواهد بود.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  اپل از هوش مصنوعی جمنای گوگل در آیفون استفاده می‌کند
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.