• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

تصاویر رسمی گوشی لنوو Legion منتشر شد

  • کد خبر : 22677
  • 27 تیر 1399 - 18:17
تصاویر رسمی گوشی لنوو Legion منتشر شد

در ماه‌های گذشته شایعات زیادی درباره گوشی لنوو Legion وجود داشته است و تا چند روز دیگر نیز شاهد معرفی این هندست خواهیم بود. حالا چند روز مانده به این رویداد، رندرهای رسمی لنوو Legion منتشر شده است که دید بهتری را از گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد. لنوو رسما تائید کرده است که […]

در ماه‌های گذشته شایعات زیادی درباره گوشی لنوو Legion وجود داشته است و تا چند روز دیگر نیز شاهد معرفی این هندست خواهیم بود. حالا چند روز مانده به این رویداد، رندرهای رسمی لنوو Legion منتشر شده است که دید بهتری را از گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد.

لنوو رسما تائید کرده است که Legion پرو دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. رندرهای جدید، در وب‌سایت خرده‌فروشی JD.com و حساب رسمی لنوو Legion در ویبو منتشر شده‌اند. در این تصاویر می‌توان یک سیستم اسپیکر دوگانه، چهار تریگر هوایی (دو تا در بالا سمت راست، دو تا در پایین سمت چپ) را روی گوشی مشاهده کرد.

سیستم دوربین دوگانه هندست، در مرکز پنل پشت گوشی قرار دارد و یک فلاش LED دوگانه نیز در زیر لوگوی Legion قرار دارد.

دوربین سلفی هندست احتمالا به‌عنوان ابزار تشخیص چهره استفاده خواهد شد و یک حسگر اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر وجود خواهد شد. ما هنوز سایز نمایشگر OLED گوشی Legion را نمی‌دانیم، اما می‌دانیم که این پنل از رفرش ریت ۱۴۴ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

سایر مشخصات تائیدشده لنوو Legion شامل چیپست اسنپدراگون +۸۶۵ و قابلیت شارژ سریع ۹۰ واتی Super Flash می‌شوند. این گوشی در تاریخ ۱ مرداد (۲۲ جولای) همزمان با ایسوس راگ‌فون ۳ معرفی خواهد شد. بنابراین، هر دو شرکت ایسوس و لنوو تلاش خواهند کرد تا ادعا کنند اولین گوشی گیمینگ دنیا با چیپست اسنپدراگون +۸۶۵ را معرفی کرده‌اند.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.