• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

تصاویر زنده گوشی میان‌رده ال جی Q92 لو رفت

  • کد خبر : 25264
  • 02 شهریور 1399 - 0:04
تصاویر زنده گوشی میان‌رده ال جی Q92 لو رفت

به‌تازگی تصاویر زنده یک گوشی میان‌رده ۵G ال جی به نام Q92 فاش شده که نسخه سفید رنگ آن را نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد که طراحی این گوشی تا حد بسیار زیادی از زبان طراحی گوشی جدید ال جی Velvet الهام گرفته شده است. ال جی Q92 هم مثل هندست Velvet مجهز به چیپست […]

به‌تازگی تصاویر زنده یک گوشی میان‌رده ۵G ال جی به نام Q92 فاش شده که نسخه سفید رنگ آن را نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد که طراحی این گوشی تا حد بسیار زیادی از زبان طراحی گوشی جدید ال جی Velvet الهام گرفته شده است.

ال جی Q92 هم مثل هندست Velvet مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G خواهد بود. این گوشی همچنین از  نمایشگر ۶.۷ اینچی +FHD، سیستم دوربین چهارگانه ( دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین عمقی ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی)، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در داخل هول پانچ مرکزی نمایشگر، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

ال جی Q92 در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را اجرا خواهد کرد و در رنگ‌های قرمز و تیتان قابل دسترس خواهد بود. این گوشی ظاهرا قرار است اواخر این ماه در کره جنوبی عرضه شود و ابعاد آن ۱۶۶.۵x۷۷.۳x۸.۵ میلیمتر و وزن آن ۱۹۳ گرم خواهد بود.

منبع:tech.gamefa.com

rating start
مطالب خواندنی:  مایکروسافت دیگر از PHP پشتیبانی نخواهد کرد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=25264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.