• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

تصاویر و مشخصات گلکسی A21 سامسونگ منتشر شد

  • کد خبر : 16606
  • 27 اردیبهشت 1399 - 9:20
تصاویر و مشخصات گلکسی A21 سامسونگ منتشر شد

در حالی که هنوز تاریخ دقیق رونمایی از گلکسی A21 مشخص نشده است، اما به‌تازگی تصاویر رسمی مطبوعاتی به همراه مشخصات و قیمت این محصول منتشر شده است. گلکسی A21 سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با وضوح ۱۶۰۰x720 به همراه حفره پانچ برای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی می‌باشد. سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت […]

در حالی که هنوز تاریخ دقیق رونمایی از گلکسی A21 مشخص نشده است، اما به‌تازگی تصاویر رسمی مطبوعاتی به همراه مشخصات و قیمت این محصول منتشر شده است. گلکسی A21 سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با وضوح ۱۶۰۰x720 به همراه حفره پانچ برای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی می‌باشد. سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت دستگاه قرار گرفته و دوربین چهارگانه گوشی شامل سنسور ۴۶ مگاپیسلی با F/2.0، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با F/2.0، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و احتمالا سنسور تشخیص عمق می‌شود.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/a21.jpg

سامسونگ در این گوشی از پردازنده اگزینوس ۸۵۰ به همراه ۳ گیگابایت رم استفاده کرده است. این گوشی در دو ظرفیت ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه و با اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI عرضه می‌شود.

ضخامت گلکسی A21 سامسونگ ۸٫۹ میلیمتر و وزن آن ۱۹۱ گرم می‌باشد. این گوشی مجهز به باتری ۵۰۰۰mAh، درگاه تایپ‌سی و جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون نیز می‌باشد. گلکسی A21 تنها از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند و دارای چیپ NFC و بلوتوث نسخه ۵ خواهد بود. این دستگاه احتمالا از اواخر این ماه و با قیمتی در حدود ۱۹۹ تا ۲۰۹ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  گلکسی زد فلیپ ۵G در گیک‌بنچ رویت شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=16606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.