• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

تصویر پروفایل حساب کاربری گوگل و Gmail کاربران این شرکت ادغام می‌شوند

  • کد خبر : 13299
  • 01 آبان 1398 - 20:12
تصویر پروفایل حساب کاربری گوگل و Gmail کاربران این شرکت ادغام می‌شوند

گوگل در روز دوشنبه گفت که قصد دارد تا تصویر پروفایل Gmail و حساب کاربری کاربران G Suite خود را با یکدیگر ترکیب نماید. اکنون، زمانی که کاربران این مجموعه بخواهند تصویر خود را در Gmail تغییر دهند، باید در تنظیمات پروفایل گوگل خود به بخش About me مراجعه کنند. در حال حاضر، عکس‌های تنظیم‌شده […]

گوگل در روز دوشنبه گفت که قصد دارد تا تصویر پروفایل Gmail و حساب کاربری کاربران G Suite خود را با یکدیگر ترکیب نماید. اکنون، زمانی که کاربران این مجموعه بخواهند تصویر خود را در Gmail تغییر دهند، باید در تنظیمات پروفایل گوگل خود به بخش About me مراجعه کنند.

در حال حاضر، عکس‌های تنظیم‌شده در حساب Gmail، به حساب‌های گوگل کاربران گسترش نمی‌یابند. گوگل می‌گوید که این موضوع می‌تواند گیج‌کننده باشد. حال، کاربران می‌توانند یک تصویر پروفایل را در یکی از سرویس‌های گوگل تنظیم کرده، و سپس آن را در تمامی برنامه‌های گوگل خود مشاهده نمایند.

هنگامی‌که کاربران Gmail به Settings، سپس General و پس‌ازآن My Picture برای تنظیم تصویر جدید خود مراجعه نمایند، آن‌ها به بخش About me حساب گوگل خود هدایت خواهند شد.

اگر در حال حاضر دو تصویر متفاوت را در Gmail و حساب کاربری گوگل خود دارید، هنگامی‌که در تنظیمات به About me مراجعه نمایید، از شما خواسته می‌شود که یکی از عکس‌ها را انتخاب کرده و یا اینکه یک تصویر جدید را بارگذاری کنید. این قابلیت از روز دوشنبه آغاز به‌کار کرده است.

منبع:tech.gemfa.com

مطالب خواندنی:  گوگل از پیکسل‌بوک گو رونمایی کرد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=13299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.