• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
3

تمامی دستگاه‌هایی که بعد از ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ معرفی می‌شوند با اندروید ۱۰ فعال خواهند شد

  • کد خبر : 11839
  • 17 مهر 1398 - 21:47
تمامی دستگاه‌هایی که بعد از ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ معرفی می‌شوند با اندروید ۱۰ فعال خواهند شد

همانطور که می‌دانید، سیستم‌عامل اندروید ۱۰ در اوایل ماه سپتامبر سال جاری رونمایی شد و کمپانی گوگل امروز تایید کرد که تمامی گوشی‌های معرفی بعد از ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ باید با استفاده از سیستم‌عامل جدید این کمپانی فعال شوند. بر اساس گفته‌ی توسعه‌دهندگان XDA، کمپانی گوگل تنها در صورت نصب یک OEM جدید مبتنی بر […]

همانطور که می‌دانید، سیستم‌عامل اندروید ۱۰ در اوایل ماه سپتامبر سال جاری رونمایی شد و کمپانی گوگل امروز تایید کرد که تمامی گوشی‌های معرفی بعد از ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ باید با استفاده از سیستم‌عامل جدید این کمپانی فعال شوند. بر اساس گفته‌ی توسعه‌دهندگان XDA، کمپانی گوگل تنها در صورت نصب یک OEM جدید مبتنی بر اندروید ۱۰، استفاده از GSM (خدمات موبایلی گوگل) را مجاز خواهد دانست.

روشی که توسط کمپانی Mountain View طراحی شده است، به این صورت است که ابتدا اطمینان حاصل شود تمامی توسعه‌دهندگان اپلیکیشن نسخه‌ی بروز شده‌ی اپلیکیشن‌های خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا گوگل بتواند بروزرسانی‌های امنیتی را به موقع برای سیستم‌عامل خود ارائه نماید. با این حال، تمامی اسناد و مدارک بیان می‌کنند که زمان ساخت دستگاه‌هایی که پیش از ۳۱ ژانویه می‌باشد، می‌توانند سیستم‌عامل خود را بروزرسانی نمایند و اکنون نیز در دسترس تمامی کاربران قرار گوشی‌های قدیمی قرار دارد.

GMS در واقع بسته‌ی اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل، شامل Google Play Store و تمامی سرویس‌هایی است که گوشی‌های موجود در خارج از کشور چین دریافت می‌کنند. یکی از استثناهایی که با آن روبرو هستیم، هواوی میت ۳۰ می‌باشد که بدلیل تحریم‌های تجاری ایالات متحده بر علیه هوآوی، در سراسر جهان با سیستم‌عامل اختصاصی خود راه‌اندازی خواهد شد و اندروید ۱۰ برای این دستگاه ارائه نمی‌گردد.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=11839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.