• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

جذب مهندسان گوشی برای اتمام ساخت گوشی‌های Surface Duo

  • کد خبر : 17657
  • 06 خرداد 1399 - 0:38
جذب مهندسان گوشی برای اتمام ساخت گوشی‌های Surface Duo

اخیرا شایعاتی شکل گرفته بود مبنی بر اینکه Microsoft Surface Duo که گوشی هوشمند تاشو اندرویدی جدید این شرکت است، کم و بیش آماده ارسال است، اما ظاهرا این شایعات نابهنگام است، زیرا مایکروسافت در حال حاضر در تلاش برای استخدام تعدادی مهندس برای کمک به تکمیل این دستگاه است. وبگاه ویندوز لاتست متوجه تعداد […]

اخیرا شایعاتی شکل گرفته بود مبنی بر اینکه Microsoft Surface Duo که گوشی هوشمند تاشو اندرویدی جدید این شرکت است، کم و بیش آماده ارسال است، اما ظاهرا این شایعات نابهنگام است، زیرا مایکروسافت در حال حاضر در تلاش برای استخدام تعدادی مهندس برای کمک به تکمیل این دستگاه است.

وبگاه ویندوز لاتست متوجه تعداد زیادی آگهی شغلی برای جذب مهندسان جهت کار بر روی این محصول شده است. این آگهی‌ها شامل مهندسان نرم افزارهای کرنال درایور و مهندسین سخت افزار، همچنین متصدی برنامه و معمار اصلی تلفن است. همانطور که مایکروسافت یادداشت می‌کند، برای راه اندازی یک گوشی همگی باید کمک کنند.

نکته قابل توجه در این آگهی‌ها فراخوان جذب مهندسان دوربین بود. این فراخوان تا حدودی تأیید می‌کند که نورشناسی اصلی ترین تمرکز گوشی نخواهد بود. اخیرا اطلاعاتی درز کرده بود مبنی بر این که این دستگاه تنها یک دوربین داخلی ۱۱ مگاپیکسلی خواهد داشت.

در حالی که مایکروسافت پروژه Windows 10X Surface Neo خود را رها کرده است، انتظار می‌رود Surface Duo امسال وارد بازار شود، هرچند که این آگهی‌های شغلی نشان می‌هد این نوع گوشی‌های هوشمند احتمالاً نزدیک فصل تعطیلات آخر سال عرضه شوند.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  با اینستاگرام لایت آشنا شوید: اینستاگرام برای تلفن‌های اندرویدی ضعیف و قدیمی
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.