• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

جزئیات بیشتر از تصاویر تبلیغاتی و مشخصات گوشی‌های پیکسل ۴

  • کد خبر : 12199
  • 21 مهر 1398 - 21:48
جزئیات بیشتر از تصاویر تبلیغاتی و مشخصات گوشی‌های پیکسل ۴

تصاویر تبلیغاتی بیشتری از گوشی گوگل پیکسل ۴ به بیرون درز کرده‌ است. یکی از آن‌ها توسط ایوان بلاس (Evan Blass) و بقیه نیز توسط اسحان آگاروال (Ishan Agarwal) منتشر شده‌اند. علاوه بر این‌ها، شرکت Best Buy نیز یک صفحه تبلیغاتی مربوط به پیکسل ۴ را فعال کرده‌، که در آن مشخصات این گوشی با […]

تصاویر تبلیغاتی بیشتری از گوشی گوگل پیکسل ۴ به بیرون درز کرده‌ است. یکی از آن‌ها توسط ایوان بلاس (Evan Blass) و بقیه نیز توسط اسحان آگاروال (Ishan Agarwal) منتشر شده‌اند. علاوه بر این‌ها، شرکت Best Buy نیز یک صفحه تبلیغاتی مربوط به پیکسل ۴ را فعال کرده‌، که در آن مشخصات این گوشی با پیکسل ۳ مقایسه شده است. آگاروال نیز طی توییتی یک تصویر جداگانه را که شامل مقایسه مشخصات مدل ۲۰۱۹ این گوشی با سری Pixel 3a۳ است را به اشتراک گذاشت.

در سال گذشته، افشاگری‌های خانواده پیکسل ۳ چنان وسیع بود که مردم به اطلاعات مربوط به این گوشی‌ها لقب پرافشاء‌ترین دادند. اکنون که این پرچم‌داران در شرف جایگزین شدن هستند، به نظر می‌رسد که جانشین‌های آن‌ها نیز بر سر کسب همین لقب به رقابت پرداخته‌اند.

از ابتدای تابستان، پیکسل ۴ گوگل موضوع چندی از افشاگری‌ها بوده است. چند مقایسه دوربینی، برخی از اخبارهای نرم‌افزاری و چند تیزر رسمی نمونه‌هایی از این افشاگری‌ها هستند. در حال حاضر، با باقی ماندن کم‌تر از یک هفته تا زمان معرفی رسمی این گوشی، افشاگری‌های ایوان بلاس همچنان ادامه دارند.

تصاویر زیر مدل کوچکتر پیکسل ۴ را در رنگ مشکی و مدل XL را در رنگ سفید و نارنجی نشان می‌دهند. این گوشی دارای کلید پاور سفیدرنگ بوده و در قالب‌های مشکی‌رنگ نیز، این کلید به رنگ‌های نارنجی و صورتی خواهد بود.

در همه موارد، سری جدید این گوشی‌ها با نمایش حرف P و عدد ۴ در یک پس‌زمینه سیاه رنگ جفت شده‌‌اند. این پس‌زمینه به‌همراه یک ویجت آب‌وهوا که در بالا قرار داده شده و روز سه‌شنبه ۲۳ مهر (۱۵ اکتبر) که همان روز معرفی است را نشان می‌دهد، به علاوه نوار جستجوی گوگل در قسمت پایین و Gmail،Google Maps،Google Photos، Chrome و YouTube نمایش داده شده است.

مطالب خواندنی:  سه تفاوت آی‌فون ۱۳ با نسخه قبلی

d8acd8b2d8a6db8cd8a7d8aa d8a8db8cd8b4d8aad8b1 d8a7d8b2 d8aad8b5d8a7d988db8cd8b1 d8aad8a8d984db8cd8bad8a7d8aadb8c d988 d985d8b4d8aed8b5 5da2df0c4c3d0

این افشاگری‌های مطبوعاتی هیچ چیز دیگری را فاش نمی‌کنند اما یک دیگاه روشن را در مورد طراحی ارائه می‌دهند. در قسمت پشتی پیکسل ۴ یک دوربین مربعی‌شکل قرار دارد. این گوشی از لبه‌های باریک، یک چانه کمی ضخیم‌تر و پیشانی بسیار بزرگ که تقریباً هم‌اندازه پیکسل ۳ است، استفاده خواهد کرد. قسمت بالایی این گوشی از یک ردیف حسگر بهره می‌برد که یک سیستم ۳ بعدی بازگشایی قفل، یک دوربین سلفی که بنابر گزارش‌ها به یک لنز با زاویه دید فوق‌وسیع و یک تراشه راداری Project Soli که طیف وسیعی از حرکات را پشتیبانی می‌نماید، در بر خواهد گرفت.

در کنار هر چیزی که در آینده در این گوشی حضور خواهد داشت، اندروید ۱۰ نیز حاضر خواهد بود. ویژگی‌های جدید شامل حالت Dark Mode داخلی، پشتیبانی از یک سیستم ناوبری مبتنی بر حرکت که شبیه به iPhone ۱۱ است، بهبود کنترل اشتراک موقعیت مکانی و همچنین بروزرسانی‌های یکپارچه پس‌زمینه خواهند بود. بخشی از قابلیت‌های جدید این گوشی، نسل بعدی دستیار صوتی گوگل را شامل می‌شود که باید بدون وقفه در تفکر یا پردازش، وظایف مختلف و پشت سر هم را انجام دهد. این دستیار صوتی جدید در ابتدا به‌صورت انحصاری در پیکسل ۴ حضور خواهد داشت اما در نهایت، راه خود را به گوشی‌های هوشمند دیگر نیز باز خواهد نمود.

استفاده از دستیار صوتی جدید گوگل می‌تواند به معنی پشتیبانی از Motion Gestures و سیستم جدید بازگشایی چهره‌ای ۳ بعدی باشد. هر دوی این‌ها در تصاویر بالا قابل مشاهده هستند. فایده ژست‌های هوایی گوگل همچنان مورد بحث است، اما به نظر می‌رسد که این شرکت همچنان بر ویژگی‌های مبتنی بر Project Soli متمرکز است.

مطالب خواندنی:  الکسا به کار خود پایان می‌دهد؛ پایان ۲۵ سال رتبه بندی سایت‌ها

در رویدادی در نیویورک که طی روز سه‌شنبه مورخه ۲۳ مهر (۱۵ اکتبر) برگزار می‌شود، گول پیکسل ۴ و پیکسل ۴ اکس‌ال معرفی خواهند شد. Nest Mini که جایگزین Google Home Mini خواهد بود، ممکن است که در کنار محصولات دیگری از سری Nest و Pixelbook Go ظاهر شود.

پس از وقوع این رویداد، پیش‌سفارش‌ها باید سریعاً آغاز شوند، اما ممکن است که حمل محصولات به مقصد کمی بیشتر طول بکشد. این مسئله به این دلیل است که گوشی‌های پیکسل معمولاً در روزهای جمعه عرضه می‌شوند، اما این‌بار گوگل اعلام کرده که قبل از جمعه ۲۶ مهر (۱۸ اکتبر) این گوشی‌ها را به بازار عرضه نخواهد کرد. بنابراین، جمعه ۳ آبان (۲۵ اکتبر) زودترین زمان عرضه ممکن به نظر می‌رسد.

d8acd8b2d8a6db8cd8a7d8aa d8a8db8cd8b4d8aad8b1 d8a7d8b2 d8aad8b5d8a7d988db8cd8b1 d8aad8a8d984db8cd8bad8a7d8aadb8c d988 d985d8b4d8aed8b5 5da2df0ccb31e

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.