• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
1

جزئیات جدیدی از گلکسی تب S7 5G سامسونگ مشخص شد

  • کد خبر : 23432
  • 04 مرداد 1399 - 19:47
جزئیات جدیدی از گلکسی تب S7 5G سامسونگ مشخص شد

سامسونگ ۷ دستگاه جدید را که در ۵ دسته‌بندی مختلف قرار می‌گیرند را برای مراسم Unpacked روز ۱۵ مرداد (۵ آگوست) در نظر گرفته است. علاوه بر گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا که پیش از این در مورد آنها صحبت شده، این‌بار نوبت به تبلت گلکسی تب S7 رسیده است. انتخاب پنل […]

سامسونگ ۷ دستگاه جدید را که در ۵ دسته‌بندی مختلف قرار می‌گیرند را برای مراسم Unpacked روز ۱۵ مرداد (۵ آگوست) در نظر گرفته است. علاوه بر گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا که پیش از این در مورد آنها صحبت شده، این‌بار نوبت به تبلت گلکسی تب S7 رسیده است.

انتخاب پنل ال‌سی‌دی به‌جای سوپر آمولد برای تبلت S7

در کنار تبلت ۱۲٫۴ اینچی گلکسی تب +S7 تصاویری از گلکسی تب S7 منتشر شده که مطابق با آن چیزی است که از یک تبلت پرچمدار انتظار می‌رود و از نظر طراحی بسیار شبیه به برادر بزرگتر خود می‌باشد. سامسونگ برای این دستگاه از یک پنل ۱۱ اینچی با وضوح ۲۵۶۰x1080 پیکسل با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز استفاده کرده است. طبق گزارش‌ها نمایشگر دستگاه مانند سری آیپد پرو و برخلاف گلکسی تب +S7 از نوع ال‌سی‌دی است و خبری از پنل سوپر آمولد در این تبلت نیست.

Samsung Galaxy Tab S7

با این وجود هنوز هم به حاشیه‌های دستگاه بسیار نازک و در دارای استاندارد بالایی است. سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها سنسور اثر انگشت کناری را جایگزین سنسور داخل صفحه نمایش در این دستگاه کرده است. برای تشویق کاربران به استفاده افقی از دستگاه که باعث بزرگ شدن صفحه نمایش می‌شود، سامسونگ دوربین جلو را به حاشیه طولی دستگاه منتقل کرده است. این دوربین دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی می‌باشد و احتمالا کیفیت بالایی در تماس‌های تصویری خواهد داشت. همچنین در این دستگاه شاهد اندروید ۱۰ با رابط کاربری One UI 2.5 خواهیم بود و البته انتظار می‌رود بروزرسانی اندروید ۱۱ نیز برای آن منتشر شود.

مطالب خواندنی:  اگر تلفن هوشمند سامسونگ دارید باید مراقب این اشکال باشید

Samsung Galaxy Tab S7

اگر به دانستن ابعاد و اندازه‌های دقیق دستگاه علاقه دارید باید بدانید که گلکسی تب S7 دارای ابعاد ۱۶۵٫۳x253.8×۶٫۳ میلیمتر و وزن ۴۹۸ گرم می‌باشد. به طور مثال برای مقایسه بهتر آیپد پرو دارای ابعاد ۱۷۸٫۵x247.6×۵٫۹ میلیمتر و وزن ۴۷۱ گرم می‌باشد. تبلت ۱۰٫۵ اینچی گلکسی تب S6 نیز دارای ابعاد ۱۵۹٫۵x244.5×۵٫۷ میلیمتر و وزن ۴۲۰ گرم می‌باشد.

استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ به‌جای اسنپدراگون +۸۶۵

در گلکسی تب S7 شاهد یک ساختار آلومینیومی به همراه ماژول عمودی دوربین می‌باشیم که دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است. همچنین یک طراحی مغناطیسی برای نگه‌داشتن S Pen نیز در نظر گرفته شده است. هنوز در مورد مشخصات S Pen اطلاعاتی فاش نشده است، اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا برای گلکسی نوت ۲۰ اولترا از قلم پیشرفته‌تری استفاده کند که با نسل دوم Apple Pencil بتواند رقابت کند. بنابراین منطقی است که این تکنولوژی به گلکسی تب S7 نیز راه پیدا کند. در درون تبلت نیز شاهد پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ خواهیم بود و این در حالی است که طبق شایعه‌ها سامسونگ در گلکسی تب +S7 از پردازنده اسنپدراگون +۸۶۵ استفاده کرده است. انتظار می‌رود سامسونگ حداقل ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت را برای این دستگاه درنظر گرفته باشد و این در حالی است که گفته می‌شود تبلت قابلیت پشتیبانی از میکرو اس‌دی تا ۱ ترابایت را دارد. ضمن اینکه در مورد رم دستگاه اطلاعاتی در دسترس نیست. علاوه بر این ویژگی‌ها گلکسی تب S7 دارای بلندگوهای چهارگانه AKG با پشتیبانی از Dolby Atmos و باتری ۸۰۰۰mAh با پشتیبانی از شارژ سریع خواهد بود.

قیمت و زمان معرفی گلکسی تب S7

مطالب خواندنی:  دستگاه‌های آینده تاشوی شیائومی و هواوی به نمایشگر UTG مجهز خواهند شد

این دستگاه در مراسم Unpacked که روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه (۵ آگوست) برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد و انتظار می‌رود پیش‌خرید آن نیز بلافاصله انجام گردد. انتظار می‌رود اولین سری از این محصول در اواخر مرداد یا اوایل شهریور (اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر) به بازار عرضه شود. متاسفانه هنوز در مورد قیمت دستگاه گزارشی منتشر نشده است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=23432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.