• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

جزئیات دوربین آنر X10 فاش شد

  • کد خبر : 17294
  • 02 خرداد 1399 - 18:04
جزئیات دوربین آنر X10 فاش شد

گوشی آنر X10 5G، طی یک هفته دیگر به طور رسمی رونمایی خواهد شد؛ در حالی که این شرکت قبلا برخی از ویژگی‌های دوربین را بیان کرده است، اما هنوز چیزهای زیادی درباره عرضه آن نمی‌دانیم. اطلاعاتی که به تازگی در ویبو فاش شده است، بیشتر جزئیات را فاش می‌کند و همچنین یک مدل پرو […]

گوشی آنر X10 5G، طی یک هفته دیگر به طور رسمی رونمایی خواهد شد؛ در حالی که این شرکت قبلا برخی از ویژگی‌های دوربین را بیان کرده است، اما هنوز چیزهای زیادی درباره عرضه آن نمی‌دانیم. اطلاعاتی که به تازگی در ویبو فاش شده است، بیشتر جزئیات را فاش می‌کند و همچنین یک مدل پرو را نیز نشان می‌دهد.

این گوشی دارای یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی IMX600 سونی دوربین اصلی است و همچنین به دو سنسور که یکی لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دیگری لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق  است، مجهز شده است. (این ویژگی‌ها با اطلاعات گفته شده TENAA مطابقت دارند، اما تاکنون از عملکرد این دوربین‌ها اطلاعی نداریم). گوشی آنر ۱۰X Pro 5G از یک دوربین پریسکوپی با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابری و رزولوشن ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد که این موضوع تقریباً مشابه قرارگیری دوربین آنر ۳۰ است. (صرفه‌جویی در استفاده از سنسور عمق).

جزئیات دوربین آنر X10 فاش شد

با این وجود، برخلاف سری آنر ۳۰، دو گوشی آنر X10 و آنر X10 Pro دارای دوربین سلفی پاپ‌آپ (اتفاق نسبتاً نادر این روزها) خواهند بود. هر دو به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود. مدل پرو نیز با تثبیت‌کننده نوری تصویر همراه می‌شود.

به نظر می‌رسد صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی فقط منحصر به مدل پرو باشد، مدل X10 به صفحه‌نمایش ۶۰ هرتزی مجهز خواهد شد. هر دو این گوشی‌ها از پنل‌های ۶٫۶۳ اینچی ال‌سی‌دی استفاده می‌کنند و همچنین از چیپست Kirin 820 5G بهره خواهند برد. باتری آن‌ها نیز از ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود و از شارژ سیمی ۲۲٫۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد، اما مدل پرو با شارژ بی‌سیم ۲۰ واتی یک قدم جلوتر خواهد بود.

مطالب خواندنی:  کوچکترین باتری دنیا در ابعاد یک ذره غبار معرفی شد

شرکت آنر در ۳۱ اردیبهشت (در ۲۰ می ۲۰۲۰)، از گوشی آنر X10 رونمایی خواهد کرد.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/3-33.jpg

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.