• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

جنرال موتورز اولین کامیون پیکاپ برقی خود را می‌سازد

  • کد خبر : 24053
  • 13 مرداد 1399 - 19:01
جنرال موتورز اولین کامیون پیکاپ برقی خود را می‌سازد

با استناد به گزارش اخیر جنرال موتورز، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک کامیون اندازه کامل شورولت پیکاپ است که می‌تواند بردی برابر با ۶۴۴ کیلومتر (۴۰۰ مایل) داشته باشد. گزارش یادشده به توصیف شورولت بت تراک (Chevrolet BET Truck) پرداخته که قرار است اولین پیکاپ اندازه کامل برقی این برند باشد و […]

با استناد به گزارش اخیر جنرال موتورز، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک کامیون اندازه کامل شورولت پیکاپ است که می‌تواند بردی برابر با ۶۴۴ کیلومتر (۴۰۰ مایل) داشته باشد. گزارش یادشده به توصیف شورولت بت تراک (Chevrolet BET Truck) پرداخته که قرار است اولین پیکاپ اندازه کامل برقی این برند باشد و با یک بار شارژ مسافتی بیش از ۴۰۰ مایل را طی کند.

مری بارا  (Mary Barra) مدیر اجرایی ارشد جنرال موتورز در ماه نوامبر گذشته گفته بود که یک پیکاپ برقی برای سال ۲۰۲۱ در راه است. اکثر افراد پنداشتند که او به هامر ای‌وی (Hummer EV) اشاره می‌کند، اما امکان دارد که منظور او همین شورولت بی‌نام باشد. زمانی که این شرکت خودروساز از پلتفرم جدید خودروهای برقی خود در اوایل سال میلادی کنونی رونمایی کرد، هدف خود را رسیدن به برد ۴۰۰ مایلی یا بیشتر برای خودروهای برقی قرار داد. جنرال موتورز گفته بود که در حال تغییر شیمی سلول‌‌های باتری‌های خود است تا با کاهش کبالت به‌کار رفته در آن، آن را از نظر هزینه به‌صرفه‌تر کند.

شورولت پیکاپ مورد بحث، یکی از ۲۰ خودروی برقی‌ای خواهد بود که جنرال موتورز قصد دارد تا سال ۲۰۲۳ وارد بازار کند. در گزارش شرکت، جزئیات بیشتری از کامیون مذکور ذکر نشده است و مشخص نیست که اطلاعات بیشتر کی منتشر خواهد شد. مشاهده اینکه کامیون برقی جنرال موتورز در زمان بارکشی چه بردی را به ثبت می‌رساند بسیار جالب خواهد بود، ویژگی‌ای که بسیاری از مشتریان انتظار دارند از این شرکت خودروساز میراث‌ دار  ببینند.

مطالب خواندنی:  تلویزیون هوشمند اوپو در راه است

رقبای جنرال موتورز، قبل‌تر از این از نقشه‌های خود برای کامیون‌‌های پیکاپ برقی رونمایی کرده‌اند. ایلان ماسک (Elon Musk) مدیر ارشد اجرایی ارشد شرکت تسلا در ماه نوامبر گذشته از کامیون نرم‌افزاری (Cyberruck) خود پرده برداشت و اعلام کرد که خودروی یادشده در سه نسخه ۲۵۰ مایلی، ۳۰۰ مایلی و ۵۰۰ مایلی عرضه می‌گردد. قیمت کامیون شرکت تسلا از ۳۹۹۰۰ دلار آغاز خواهد شد و برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. شرکت فورد هم ماه گذشته اعلام کرد که یک نسخه برقی از پیکاپ F-150 این شرکت در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌گردد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=24053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.