• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

حاشیه‌های پیرامون اندی رابین پس از معرفی گوشی هوشمند جدید وی

  • کد خبر : 12310
  • 22 مهر 1398 - 12:12
حاشیه‌های پیرامون اندی رابین پس از معرفی گوشی هوشمند جدید وی

هنگامی‌که مدیرعامل Essential Products، اندی رابین (Andy Rubin) در روز سه‌شنبه یک تلفن جدید را در توییتر نشان داد، این دستگاه‌های عجیب و غریب تنها موضوع موردبحث نبود. در عوض، بسیاری از توجه‌ها به گذشته بحث‌برانگیز رابین که پس از تحقیقاتی درباره سوء رفتار جنسی از گوگل جدا شده بود، متمرکز شده است. جزئیات این […]

هنگامی‌که مدیرعامل Essential Products، اندی رابین (Andy Rubin) در روز سه‌شنبه یک تلفن جدید را در توییتر نشان داد، این دستگاه‌های عجیب و غریب تنها موضوع موردبحث نبود. در عوض، بسیاری از توجه‌ها به گذشته بحث‌برانگیز رابین که پس از تحقیقاتی درباره سوء رفتار جنسی از گوگل جدا شده بود، متمرکز شده است. جزئیات این قضیه حدود یک سال پیش، در روزنامه نیویورک‌ تایمز منتشر شد.

سردبیر ارشد اندروید، دیوید روداک (David Ruddock) در توییتر اعلام و سپس این موضوع را در وب‌سایت خود نیز قرار داد و گفت که وجهه اجتماعی وی اجازه دسترسی شرکت Essential به چیزهایی مانند جلسات توجیهی و یا بررسی دستگاه‌های مختلف را نخواهد داد و همچنین مدعی شد که این شرکت (Essential) آن‌قدر به رابین نزدیک است که هر بحثی در خصوص تلفن‌های همراه آن نیازمند بحث در مورد گذشته‌ رابین است. واکنش زیرکانه‌ای که توسط لورن گودل از مجله Wired انجام‌شده است، به اطلاع وی از مشکلات روزافزون محصولات و خدمات، در رابطه با جداسازی آن‌ها از شرکت‌ها و مجریانشان، کمک کرد.

در روز جمعه، رایان مک (Ryan Mac) از BuzzFeed گزارش داد که رابین به‌آرامی سعی کرده‌ است تا دوباره به کار خود ادامه دهد، اما درعوض از Playground Global؛ شرکت پرریسکی که وی تأسیس کرده‌ بود، جداشده است. به گزارش نیویورک تایمز، رابین معروف به پدر اندروید است؛ سیستم‌عاملی که تقریباً از ۱۰ تلفن هوشمند در جهان، ۹ مورد آن‌ها را تصرف کرده است. رابین پس از تحقیقات در مورد اینکه او یکی از کارمندان خود را مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده، در سال ۲۰۱۳ از گوگل  استعفا داد. عصبانیت و جنجال، حقیقت خروج وی از گول بود، آن‌هم با یک بسته خروج ۹۰ میلیون‌دلاری. در آن زمان رابین پستی را در توییتر منتشر کرد که حاوی بی‌دقتی و درواقع یک فعالیت لکه‌دار بود. روزنامه تایمز در آن زمان منتظر جوابی ار جانب وی بود.

مطالب خواندنی:  سرفیس Duo یک گوشی ویندوزی نیست

بحث در مورد رابین و رفتارهای وی به نظر می‌رسید که تمام شده باشد، اما توییت روز سه‌شنبه وی که یک ابزار الکترونیکی ناهمسان با گوشی‌های هوشمند مرسوم را نشان می‌داد، دوباره بحث‌های پیرامون وی را به جریان انداخت. این گوشی همان‌گونه که در تصویر منتشر شده نمایش داده‌شده است، بلند و باریک بوده و در رنگ‌های روشنی که رابین آن‌ها را مواد GEM Colorshift می‌نامد موجود خواهد شد. رابین می‌گوید که:

این گوشی یک رابط کاربری جدید را ارائه می‌کند که از پایه و اساس متفاوت با سایرین است.

در حالی که این گوشی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما ممکن است که مجموعه جدیدی از حاشیه‌ها را پیرامون رابین به وجود آورد. این مسائل پس از یک گزارش معتبر در حدود یک سال پیش به وجود می‌آیند که در آن اشاره‌شده بود که ۳۰ درصد از کارکنان شرکت Essential اخراج شده‌ و همچنین ساخت تلفن دوم این شرکت نیز لغو و بدین‌ شیوه، این شرکت به مشکلاتی دچار شده است. بنابر گزارش‌ها، این شرکت بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را صرف ساخت اولین مجموعه از محصولات خود کرده بود که تنها تلفن اصلی و ماژول دوربین ۳۶۰ درجه آن به فروش رفته بود.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.