• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

حالت جدید تاریکی به نسخه اندروید توییتر اضافه شد

  • کد خبر : 13097
  • 30 مهر 1398 - 9:32
حالت جدید تاریکی به نسخه اندروید توییتر اضافه شد

توییتر در ماه مارس حالت تاریکی مخصوص به صفحه نمایشگرهای OLED را به نام چراغ‌های روشن (Lights out) را معرفی کرد و به نمایش گذاشت. اما این ویژگی و معرفی تنها مخصوص یک گروه از مصرف کنندگان اپلیکیشن توییتر بود فقط محدود به کاربران سیستم عامل iOS کمپانی اپل بود. حالا با گذشت چیزی در […]

توییتر در ماه مارس حالت تاریکی مخصوص به صفحه نمایشگرهای OLED را به نام چراغ‌های روشن (Lights out) را معرفی کرد و به نمایش گذاشت.

اما این ویژگی و معرفی تنها مخصوص یک گروه از مصرف کنندگان اپلیکیشن توییتر بود فقط محدود به کاربران سیستم عامل iOS کمپانی اپل بود. حالا با گذشت چیزی در حدود بیش از شش ماه بعد از معرفی این ویژگی برای سیستم عامل iOS گوشی‌های اپل، اکنون کمپانی توییتر تصمیم گرفته است تا این حالت را برای کاربران اندرویدی خود نیز فعال می‌کند تا این کاربران نیز بتوانند ویژگی چراغ‌های روشن در سیستم عامل خود ببینند.

حالت چراغ‌های روشن بسیار متفاوت از حالت تاریک فعلی است که در اپلیکیشن توییتر با آن رو به رو هستیم این ویژگی از چشمان کاربران در شرایط نوری ضعیف محافظت می‌کند و این ویژگی باعث می‌شود تا UI برنامه را روشن تر از قبل شود تا به جای رنگ آبی تیره، شاهد رنگ سیاه در اپلیکیشن باشیم. این کار در مصرف برق دستگاه‌ها و گوشی‌هایی که دارای صفحه نمایش OLED هستند عملکرد بهتری خواهد داشت.

اگر کاربر نسخه آلفا اپلیکیشن توییتر هستید، گزینه فعال کردن چراغ‌های روشن را می‌توانید با رفتن در بخش تنظیمات و سپس ورود به بخش حریم خصوصی و بخش نمایش و صدا و در نهایت گشتن به دنبال منوی ظاهر حالت تاریک پیدا خواهید کرد. گزینه فعال کردن چراغ‌های روشن در داخل منو ظاهر حالت تاریک قرار دارد. این حالت تاریک سازگار با صفحه نمایش‌های OLED برای نسخه ۸٫۱۹٫۰-alpha.03 توییتر است که در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

مطالب خواندنی:  آشنایی با گل محمدی

The current stable version of Twitter on Android uses a dark blue background for Dark mode - Twitter's Android users are starting to get the version of Dark mode enjoyed by iPhone users

اگر نتوانستید این ویژگی را در بخش تنظیمات پیدا کنید باید گفت که برخی از کاربران آلفا موفق شدند با پاک کردن حافظه نهان برنامه، قابلیت چراغ‌های روشن را فعال کنند، بنابراین پاک کردن حافظه کش را نیز امتحان کنید در واقع شاید این گزینه از قبل برای شما فعال بوده اما حافظه دستگاه شما اجازه نمی‌داده دیده شود.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=13097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.