• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

خالق توییتر، این شرکت را ترک خواهد کرد

  • کد خبر : 7199
  • 07 اسفند 1397 - 17:35
خالق توییتر، این شرکت را ترک خواهد کرد

همانطور که تاریخچه‌ی این شرکت در طی مستندی توسط Nick Bilton نقل شده است، ویلیامز شبکه‌ی اجتماعی توییتر را در سال ۲۰۰۷ با کمک دو همکار خود یعنی جک دورزی (Jack Dorsey) و بیس استون (Biz Stone) تاسیس کرد…

همانطور که تاریخچه‌ی این شرکت در طی مستندی توسط Nick Bilton نقل شده است، ویلیامز شبکه‌ی اجتماعی توییتر را در سال ۲۰۰۷ با کمک دو همکار خود یعنی جک دورزی (Jack Dorsey) و بیس استون (Biz Stone) تاسیس کرد. این پروژه‌ی کوچک گروه تنها پروژه‌ای نبود که آن‌ها بر رویش کار کرده بودند اما پس از اینکه شبکه اجتماعی توییتر از دیگر پروژه‌های آن‌ها درخشان‌تر واقع شد و پتانسیل‌های نهفته‌ی خود را به آنان نشان داد، آن‌ها تصمیم گرفتند تا به طور جدی‌تری به دنبال گسترش و توسعه‌ی توییتر بروند. در سال ۲۰۰۸، ویلیامز مدیر عامل توییتر شد. وی با این ارتقاء جایگاه به جای Dorsey قرار گرفت و بعدها در سال ۲۰۱۰ توسط دیک کاستولو جایگزین شد، دیک کاستولو در این جایگاه  به مدت طولانی باقی نماند و پس از مدتی چند مجددا توسط دورسی، جایگزین شد. ویلیامز، علی رغم همه این‌ توطئه و دسیسه‌ها (!)، از ابتدای پیدایش این شبکه‌ی اجتماعی تا به الان به مدت دوازده سال در تیم هیئت مدیره‌ی این شرکت به فعالیت مشغول بود.

به مدت کوتاهی پس از انفجار اخبار این جدایی، ویلیامز با تشکر از همکارانش یک توییت دیگر ارسال کرد:

با تشکر از شما jack و biz برای شروع این شرکت و دنبال کردن این ایده‌ی دیوانه‌وار باهم‌دیگر و در ادامه‌ی مسیر، بهبود و ارتقاء بیشتر آن. به اعضای هیئت مدیره و دوستانم، چه از افرادی که به تازگی به این بخش اضافه شده‌اند و چه افراد قدیمی، و همچنین به برخی از متفکرترین افرادی که من تا به حال با آن‌ها برخورد داشته‌‌ام، می‌گویم، من بسیار خوش شانس بودم که در هیئت مدیره توییتر به مدت ۱۲ سال در کنار شما کار کنم این امر بسیار جالب، آموزشی و در مواقعی نیز چالشی بود.

با این حال همچنان حساب اصلی توییتر به این پیغام جوابی نداده است.

مطالب خواندنی:  ایسوس زن فون در ۱۴ می معرفی خواهد شد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=7199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.