• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

دامنه‌ی ‘new.’ گوگل هم‌اکنون از ورودی‌های تقویم نیز پشتیبانی می‌کند

  • کد خبر : 13598
  • 04 آبان 1398 - 10:44
دامنه‌ی ‘new.’ گوگل هم‌اکنون از ورودی‌های تقویم نیز پشتیبانی می‌کند

کمپانی گوگل روش جدیدی را به منظور ایجاد سریع ورودی‌های تقویم، هنگام استفاده از مرورگر ارائه کرد. اگر به سمت “cal.new” یا “meeting.new” بروید، مشاهده خواهید کرد که با یک صفجه‌ی از ورودی‌های تقویم گوگل روبرو هستید، اکنون آماده است تا جزئیات را در آن وارد کنید. این قابلیت بسیار کوچک است و بدان معنی […]

کمپانی گوگل روش جدیدی را به منظور ایجاد سریع ورودی‌های تقویم، هنگام استفاده از مرورگر ارائه کرد. اگر به سمت “cal.new” یا “meeting.new” بروید، مشاهده خواهید کرد که با یک صفجه‌ی از ورودی‌های تقویم گوگل روبرو هستید، اکنون آماده است تا جزئیات را در آن وارد کنید. این قابلیت بسیار کوچک است و بدان معنی است که وقتی بخواهید زمان یک جلسه‌ را در تقویم گوگل وارد کنید، احتیاجی نیست تا کل تقویم خود را باز کنید.

دامنه‌ی ‘new.’ گوگل یکی از پرطرفداران‌ترین دامنه‌ها در زمینه‌ی ورود اطلاعات آنلاین این کمپانی‌ می‌باشد. اکنون کاربران به منظور ایجاد اسناد G Suite از این دامنه استفاده می‌کنند. به معنای واقعی کلمه، کاربران بسیاری در طول یک روز از دامنه‌ی “docs.new” استفاده می‌کنند)، این کمپانی به تازگی عملکرد خود را برای ایجاد یادداشت‌های Google Keep گسترش داده است و کاربران می‌توانند با ورود به دامنه‌ی “.keep.new” تمامی یادداشت‌های خود را به صورت یکجا وارد نمایند. زمانی که برای اولین‌بار وارد سیستم‌های مذکور می‌شوید، تنها کاری که می‌کنید باید با فشردن کلیدهای ترکیبی “Ctrl + T” شروع به تایپ یک سند و یا یادداشت جدید نمایید، بدون آنکه لازم باشد از ماوس لپ‌تاپ خود استفاده کنید.

با توجه به اینکه این قابلیت کاربردهای بسیار زیادی دارد، اطمینان داریم که در آینده‌ای نزدیک گوگل ویژگی‌های بیشتری را جهت ورود اطلاعات اولیه به ابزارهای G Suite اضافه خواهد کرد. بر اساس گفته‌ی Android Police، هم‌اکنون سیستم ایمیلی گوگل (Gmail) سعی دارد تا این قابلیت را به پروتکل خود اضافه نماید، در این صورت اگر از نسخه‌ی وب این سرویس استفاده می‌کنید، می‌توانید جهت ایجاد پیام جدید از Android Message استفاده کنید.

مطالب خواندنی:  گوگل پیکسل 6a تاییدیه FCC را دریافت کرد

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=13598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.