• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

درخواست ثبت اختراع جدید اپل به یک دستیار در آینده اشاره دارد

  • کد خبر : 12906
  • 28 مهر 1398 - 10:03
درخواست ثبت اختراع جدید اپل به یک دستیار در آینده اشاره دارد

ماه گذشته، بلافاصله پس از رونمایی از مدل‌های آیفون ۱۱، ما به شما در مورد تراشه دارای پهنای باند وسیع  (UWB) درون این گوشی‌ها که به U1 مشهور بود، توضیحاتی را ارائه کردیم. UWB برای انتقال امواج رادیویی بسیار کوتاهی به کار می‌رود که به دستگاه‌های هوشمند دیگر ارسال می‌شوند.‌ اندازه‌گیری زمان رفت‌و‌برگشت برای پیدا […]

ماه گذشته، بلافاصله پس از رونمایی از مدل‌های آیفون ۱۱، ما به شما در مورد تراشه دارای پهنای باند وسیع  (UWB) درون این گوشی‌ها که به U1 مشهور بود، توضیحاتی را ارائه کردیم. UWB برای انتقال امواج رادیویی بسیار کوتاهی به کار می‌رود که به دستگاه‌های هوشمند دیگر ارسال می‌شوند.‌ اندازه‌گیری زمان رفت‌و‌برگشت برای پیدا کردن سایر دستگاه ها و همچنین  اطلاعات مکان دقیق را می‌توان توسط این تراشه محاسبه کرد. درحالی‌که تراشه U1 درنهایت برای سیستم ردیابی برچسب‌های Apple Tag استفاده می‌شود، اما همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا کلیدهای خود و سایر آیتم‌های برچسب دار را پیدا کنند. در حال حاضر فقط یک عملکرد مرتبط با این تراشه در آیفون وجود دارد که آن نیز مربوط به ویژگی انتقال فایل‌ها در AirDrop  است. با استفاده از AirDrop، دو گوشی آیفون می‌توانند داده‌ها را با استفاده از اتصال بی‌سیم و بلوتوث به یکدیگر منتقل نمایند. با استفاده از چیپU۱، یک کاربر آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس می‌توانند یک گوشی آیفون ۲۰۱۹ دیگر را نشان کرده و آن را در بالای لیست AirDrop خود قرار دهد.

چند روز پیش اداره ثبت اختراع و نشان‌های تجاری آمریکا (USPTO) یک درخواست ثبت اختراع جدید را که توسط شرکت اپل جهت استفاده از UWB در Apple Tag ارائه شده‌ بود، منتشر کرد. عنوان این اختراع Electronic Devices with Motion Sensing and Angle of Arrival Detection Circuitry بود. درخواست ثبت اختراع یادشده بیان می‌دارد که با‌اندازه‌گیری زاویه سیگنال منتقل‌شده توسط برچسب موردنظر، می‌توان آن را پیدا نمود (البته در دستگاه‌هایی که تراشه U1 در آن‌ها جاسازی‌ شده باشد). این درخواست همچنین ذکر می‌کند که چگونه حرکات کاربر می‌تواند در محاسبات موردنیاز برای یافتن برچسب موردنظر در نظر گرفته شوند. این سیستم همچنین می‌تواند نوعی از فناوری واقعیت افزوده را استفاده نماید که به فرد اجازه می‌دهد تا یک شی‌ء برچسب خورده را جستجو کرده و بدین‌شیوه یک سرنخ عینی از آن را مشاهده نماید. تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که تصویر سه‌بعدی یک بادکنک قرمز و نیز تصویر ۲ بعدی یک بادکنک نارنجی را می‌توان برای پیدا کردن شیء موردنظر استفاده کرد. تعدادی کد که در اپلیکیشن Find My پیداشده می‌گویند:

چند قدمی را بردارید و سپس آیفون خود را به بالا و پایین حرکت دهید تا یک بادکنک را مشاهده نمایید.

درحالی‌که ما به‌نوعی از اپل انتظار داشتیم که Apple Tag را در رویداد محصولی جدید خود معرفی کند، اما واقعیت این بود که آن‌ها چنین چیزی را رونمایی نکردند. در حقیقت، پدهای شارژ بی‌سیم AirPower  همراه با آیفون ۸، ۸ پلاس و  و آیفون ایکس در شهریور ۱۳۹۶ (سپتامبر ۲۰۱۷) معرفی شدند اما ۵۶۲ روز بعد، عرضه آن‌ها لغو شد. این بار اپل نامی را از برچسب‌ها ذکر نکرد، اما انتظار می‌رود که این قابلیت در اسفند ۱۳۹۸ (مارس ۲۰۲۰) به همراه Apple Glasse و iPhone SE 2 معرفی شود.

مطالب خواندنی:  اپل قابلیت سنجش اکسیژن خون را از روی اپل واچ حذف کرد

این هفته بعد از رویداد شهریورماه (سپتامبر)، اطلاعات بیشتری در مورد برچسب‌ها منتشر شد. این قابلیت با اسم رمزی B۳۸۹، با اپلیکیشن Find My کار خواهند کرد. زمانی که یک کاربر آیفونی از یک شی‌ء برچسب خورده دور می‌شود، آنگاه از طریق اعلان‌ها، هشداری را دریافت خواهد نمود. اگر یک شی گم شود، کاربر می‌تواند به برنامه Find My واردشده و یک هشدار را برای کمک به پیدا کردن آن تنظیم نماید. با استفاده از Apple Tag، یک کاربر آیفون می‌تواند به کمک سایر کاربران آیفونی دیگر شی‌ء گم‌شده را پیدا کنند. زمانی که یک برچسب در حالت Lost Mode قرار گیرد، فردی که دارای یک آیفون مدل ۲۰۱۹ بوده، هنگام عبور از کنار آن با استفاده از برچسب موردنظر می‌تواند تشخیص دهد که آن شی‌ء متعلق به چه کسی است و همچنین قادر خواهد بود تا از طریق تماس تلفنی و یا پیام متنی، با مالک آن تماس بگیرد. کاربران Apple Tag همچنین می‌توانند مناطق خاصی را به‌عنوان Safe Zones در نظر بگیرند تا در هنگام قرارگیری شی‌ء برچسب خورده در آن، اعلان‌های متعاقب ظاهر نشوند. علاوه بر موارد فوق، موقعیت مکانی شی‌ء موردنظر را می‌توان با دوستان و سایر اعضای خانواده به اشتراک گذاشت.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.