• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 6
0
3

در این هفته زبانه Following از اینستاگرام حذف خواهد شد

  • کد خبر : 12075
  • 19 مهر 1398 - 22:42
در این هفته زبانه Following از اینستاگرام حذف خواهد شد

زبانه  Following اینستاگرام پست‌هایی که  دوست شما آن را لایک کرده و در مورد آنها اظهار نظر نموده را به نمایش می‌گذارد و در این هفته زبانه Following کنار گذاشته خواهد شد. اینستاگرام بی سر و صدا زبانه را برای برخی از کاربران از آگوست حذف نمود و این شرکت امروز به BuzzFeed News تأیید […]

زبانه  Following اینستاگرام پست‌هایی که  دوست شما آن را لایک کرده و در مورد آنها اظهار نظر نموده را به نمایش می‌گذارد و در این هفته زبانه Following کنار گذاشته خواهد شد. اینستاگرام بی سر و صدا زبانه را برای برخی از کاربران از آگوست حذف نمود و این شرکت امروز به BuzzFeed News تأیید کرد که این ویژگی از این هفته به بعدحذف خواهد شد. پس از اعمال تغییرات ، نماد قلب ، که در حال حاضر یک خوراک فعالیت برای ” You” و ” Following” دارد ، فقط فعالیت شما را نمایش می‌دهد.

طبق گفته ویشال شاه، رئیس بخش محصول اینستاگرام این زبانه به خاطر حرکت به سمت سادگی در طراحی حذف خواهد شد و این ویژگی‌ بود که بیشتر مردم از وجود آن آگاهی نداشتند. ویشال گفت:

کاربران همیشه نمی‌دانند که فعالیت آنها در حال نمایش است و آنها معمولا هنگام نمایش فعالیتشان غافلگیر می‌شوند.

این زبانه برای بسیاری از دوستی‌ها و روابط باعث تضاد شده است. بسیاری از افراد منتظر ارسال پیام از طرفی شخصی بودند و در همین حال در اینستاگرام کشف کرده‌اندوی مشغول لایک کردن عکس‌های بامزه بوده است ، آیا برای شما هم رخ داده است؟ این تغییر احتمالاً برای بهتر شدن این موقعیت در نظر گرفته شده است.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.