• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 6
0
3

دولت چین جلوی برنامه‌های فاکسکان مبنی بر آغاز تولید مجدد آیفون را گرفت

  • کد خبر : 14740
  • 20 بهمن 1398 - 14:40
دولت چین جلوی برنامه‌های فاکسکان مبنی بر آغاز تولید مجدد آیفون را گرفت

شرکت فاکسکان یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان محصولات اپل شناخته می‌شود که ساخت و تولید میلیون‌ها آیفون در سال را بر عهده دارد. به دلیل شیوع ویروس کرونا، هفته گذشته فاکسکان خبر داد که تا روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه (۹ فوریه) همه کارگران خود را مرخص کرده است. در حالی که همه انتظار داشتند از […]

شرکت فاکسکان یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان محصولات اپل شناخته می‌شود که ساخت و تولید میلیون‌ها آیفون در سال را بر عهده دارد. به دلیل شیوع ویروس کرونا، هفته گذشته فاکسکان خبر داد که تا روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه (۹ فوریه) همه کارگران خود را مرخص کرده است. در حالی که همه انتظار داشتند از فردا شاهد از سرگیری روند تولید محصولات توسط فاکسکان باشیم، اما دولت چین به این شرکت دستور داده است تا خط تولید خود را تا هفته دیگر تعطیل نگه دارد. در همین راستا، همه کارخانه‌های فاکسکان تا تاریخ شنبه ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه) بسته خواهد بود.

فاکسکان حدود یک میلیون کارمند دارد که فقط در کشور چین مشغول به کار هستند. پس از بررسی کارخانه‌ها، مقامات حوزه بهداشت چین به فاکسکان اطلاع داده‌اند که خطرهای زیادی در خصوص ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد و به همین جهت، شروع مجدد کار اصلاً مناسب نیست. Compal Electronics که تولید محصولات آیپد شرکت اپل را بر عهده دارد نیز تا هفته آینده تعطیل خواهد بود.

یکی از منابع به Nikkei Asian Review گفته است که:

مقامات محلی نمی‌خواهند خطر ابتلا به ویروس کرونا را در چنین شرایط کاری فشرده‌ای ایجاد کنند. هیچکس نمی‌خواهد مسئولیت شروع مجدد کار در این شرایط حساس را به عهده بگیرد.

دولت چین برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در داخل چین همه اقدامات لازم را انجام می‌دهد. آن‌ها حتی قوانین سختگیرانه‌ای نیز برای این منظور در نظر گرفته‌اند؛ در صورت نقض در پیشگیری از بیماری و کنترل آن، حتی شاهد اعدام طرف خاطی نیز هستیم.

مطالب خواندنی:  دتاکس واتر چیست؟ طرز تهیه و فواید آن برای سلامت بدن

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=14740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.