• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 6
0
4

دو تبلت دیگر سامسونگ اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند

  • کد خبر : 22110
  • 19 تیر 1399 - 23:25
دو تبلت دیگر سامسونگ اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند

وقتی نوبت به به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۰ می‌رسد، سامسونگ را می‌بینیم در این چند ماه گذشته با سرعت زیادی روبرو شده است. بسیاری از پرچمداران این شرکت و تلفن‌های هوشمند میان‌رده به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت کرده‌اند، اما تعداد کمی از تبلت‌ها موفق به کسب این آپدیت‌ها شده‌اند. اخیراً تبلت‌هایی مانند گلکسی تب S5e و گلکسی […]

وقتی نوبت به به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۰ می‌رسد، سامسونگ را می‌بینیم در این چند ماه گذشته با سرعت زیادی روبرو شده است. بسیاری از پرچمداران این شرکت و تلفن‌های هوشمند میان‌رده به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت کرده‌اند، اما تعداد کمی از تبلت‌ها موفق به کسب این آپدیت‌ها شده‌اند.

اخیراً تبلت‌هایی مانند گلکسی تب S5e و گلکسی تب S4 به اندروید ۱۰ ارتقا یافته است. اکنون نیز دو تبلت دیگر به پرونده تبلت‌هایی که این ارتقا را دریافت می‌کنند اضافه شده‌اند که شامل تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب ۱۰٫۱ و سامسونگ گلکسی تب A 8.0 ساخته ۲۰۱۹ است.

همانطور که در وب‌سایت SamMobile مشاهده شد، این به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۰ اکنون به نسخه‌های LTE این تبلت‌ها عرضه می‌شوند. ما نمی‌توانیم تأیید کنیم که سامسونگ به‌روزرسانی جدید One UI 2.1 را برای این تبلت‌ها می‌فرستد، اما شانس وجود دارد که اندروید ۱۰ دارای نسخه قبلی UI باشد زیرا این تبلت‌ها در ردیف مقرون‌به‌صرفه‌ها قرار گرفته‌اند.

از طرف دیگر، هر دو تبلت جدیدترین نسخه امنیتی ژوئیه و همچنین سایر ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید اندرویدی ۱۰ را به دست می‌آورند. اگر صاحب هر دوی این دو تبلت سامسونگ هستید، باید به دنبال نسخه‌های سیستم عامل T515XXU4BTFK و P205DXU5BTFB باشید.

اگر در مورد به‌روزرسانی جدید هیچ گونه اعلانی دریافت نکردید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات/ به‌روزرسانی نرم‌افزار/ بارگیری و نصب آن، آن را به صورت دستی بر روی تبلت خود بارگیری کنید.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.