• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
6

راه‌حل گوگل برای ارسال صفحات وب به رایانه‌های شخصی

  • کد خبر : 11694
  • 15 مهر 1398 - 22:09
راه‌حل گوگل برای ارسال صفحات وب به رایانه‌های شخصی

پیش‌تر، تنها راه ارسال صفحات وب از گوشی‌های اندرویدی به کامپیوتر ویندوزی شما، نصب اپلیکیشن‌های مایکروسافت از فروشگاه گوگل پلی بود. ویژگی که به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحات وب را به ویندوز ۱۰ رایانه  بفرستند، مشهور به Continue on PC است. اگر شما از گوگل کروم به‌عنوان مرورگر اینترنتی پیش‌فرض خود استفاده کنید، دیگر […]

پیش‌تر، تنها راه ارسال صفحات وب از گوشی‌های اندرویدی به کامپیوتر ویندوزی شما، نصب اپلیکیشن‌های مایکروسافت از فروشگاه گوگل پلی بود. ویژگی که به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحات وب را به ویندوز ۱۰ رایانه  بفرستند، مشهور به Continue on PC است.

اگر شما از گوگل کروم به‌عنوان مرورگر اینترنتی پیش‌فرض خود استفاده کنید، دیگر نیازی نیست که برای ارسال صفحات وب‌سایت موردنظر خود از گوشی به ویندوز ۱۰ کامپیوتر یا هر دستگاه دیگری، نرم‌افزار خاصی را از فروشگاه گوگل پلی نصب نمایید، زیرا گوگل کروم اندروید به شما اجازه می‌دهد تا صفحات وب را به وسایل دیگر ارسال کنید و این موضوع شامل ویندوز ۱۰ کامپیوتر، مک، آیفون و سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز می‌شود.

با این حال، قبل از اینکه شما این ویژگی را بررسی کنید، باید مطمئن شوید که در دستگاهی که می‌خواهید صفحات وب را به آن ارسال کنید، به حساب گوگل خود وارد شده باشید و البته، شما باید یک مرورگر کروم را نیز بر روی آن دستگاه‌ نصب نمایید. طریقه عمل این ویژگی بدین‌صورت است:

  • صفحه‌ای را که می‌خواهید ارسال نمایید، باز کنید.
  • بر روی گزینه سه‌نقطه‌مانند کلیک کرده و سپس گزینه به اشتراک گذاری (share) را فشار دهید.
  • از میان گزینه‌های پیش‌رو، بر روی Send to your کلیک نمایید.
  • اکنون گوگل دستگاه‌هایی را که معیارهای موردنظر را کسب کرده باشند، فهرست می‌کند.
  • حال باید از میان دستگاه‌های نشان داده شده، گزینه موردنظر خود را انتخاب نمایید.

اگر شما این راهنمایی را دنبال نکرده‌اید، باید به شما بگوییم که گوگل یک ویژگی مشابه را با نام Send to your devices برای کاربران دستکتاپی مرورگر خود راه‌اندازی کرده است. این ویژگی به کاربران کامپیوتری کروم اجازه می‌دهد تا صفحات وب را از ویندوز ۱۰ رایانه خود به دستگاه‌های دیگر ارسال کنند؛ یعنی کاملاً برعکس ارسال صفحات از گوشی‌های اندرویدی به ویندوز ۱۰ رایانه و سایر وسایل دیگر.

مطالب خواندنی:  رصد هسته یک سیاره برای نخستین بار

این ویژگی یک تهدید مستقیم نسبت به ویژگی Continue on PC مایکروسافت است و به‌ نظر می‌رسد که گوگل در این زمینه دست بالا را داشته باشد. دلیل آن نیز واضح است، شما نیازی به نصب هیچ اپلیکیشن دیگری ندارید و راه‌حل گوگل باعث می‌شود تا صفحه موردنظر، در مرورگر کروم باز شود. مرورگر کروم در حال حاضر پراستفاده‌ترین مرورگر جهان است و به نظر می‌رسد که در آینده نیز بتواند جایگاه خود را حفظ نماید.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=11694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.